Бренд шоколадних батончиків Cadbury 5 Star розгорнув кампанію «Nothing University», у якій виступає за баланс між роботою та особистим життям і заохочує впровадження штучного інтелекту.
Ролик, розроблений агентством Ogilvy, показав майбутнє, у якому штучний інтелект робить усю роботу замість людей, а вони натомість відпочивають.
Відео знаменує запуск ініціативи, де студенти можуть опанувати «мистецтво нічогонероблення» та отримати відповідний сертифікат.
Нітін Саїні, віце-президент з маркетингу Mondelez India, сказав: «Ідеологія «Do Nothing» від Cadbury 5 Star була гордою та гумористичною протидією сучасній культурі життя на ходу. Наразі поява штучного інтелекту штурмує індустрію та полегшує повсякденну роботу, залишаючи людям більше простору для «нічогонероблення», і як культиватори цієї ідеології ми хочемо допомогти людям досягти успіху в цьому. Запуск Nothing University — це сміливий погляд на цю концепцію і наша спроба допомогти кожному вдосконалити навички «нічогонероблення». Це не тільки підніме мету бренду, але й створить незабутній та веселий досвід для сучасних споживачів».
Сукеш Наяк, креативний директор Ogilvy India, додав: «Зважаючи на те, що штучний інтелект домінує в новинах майже щодня, існує багато дискусій та спекуляцій щодо його впливу на кожну індустрію. У своєму фірмовому нешанобливому стилі Cadbury 5 Star божевільно відреагувала на це, відзначивши перспективу того, що коли ШІ виконуватиме більшу частину нашої роботи, ми матимемо багато часу, щоб розслабитися і нічого не робити. Ми задумали і створили Nothing University і розробили цілу навчальну програму, яка навчить нас ефективно нічого не робити на майбутньому робочому місці, з інтерактивними відеолекціями та дипломом».
Шехар Банерджі, директор по роботі з клієнтами та керівник офісу на Заході, Півночі та Сході, агенції Wavemaker India, сказав: «В епоху штучного інтелекту 5 Star’s Nothing University революціонізує норми завдяки дотепній навчальній програмі про «нічогонероблення». У співпраці з провідними коміками, інфлюенсерами та партнерськими брендами ми прагнемо посилити задоволення від «нічогонероблення» за допомогою контркультурного наративу».