Тренди 2023 року диктують нам, що люди хочуть бачити людей. Користувачі очікують максимально натурального й живого контенту, а вилизані знімки в Instagram вже нікому не цікаві. Саме тому на ринку з’явилась нова соціальна мережа BeReal, яка закликає користувачів жити справжнім життям і ділитись моментом. Ціль застосунку — навчити користувачів обходитись без масок, фільтрів і редагування фотографій. Що, власне, повністю збігається з трендом на натуральний контент.
Не питання Шекспіра, а мобільний застосунок.
Ідея полягає в тому, що BeReal раз на день за допомогою push-сповіщень пропонує користувачам зробити знімок навколишнього середовища для публікації. Повідомлення надсилаються одночасно, але денний час змінюється щодня, щоб користувачі могли показати різні аспекти свого життя.
Трохи статистики.
Мережа існує вже 2 роки, а от найбільш завантажуваною стала у вересні 2022 року.
Мережа існує вже 2 роки, а от найбільш завантажуваною стала у вересні 2022 року. Дані Sensor Tower показують, що з моменту запуску, лише 2 роки тому, застосунок було встановлено на 53 мільйонах смартфонів. Сам же BeReal зазначає, що щодня програму використовують 10 мільйонів користувачів. Найбільш популярна програма у США, Франції та Великобританії.
А що стосовно застосунку в Україні?
Як ви могли здогадатись, статистичні дані наразі відсутні. Проте BeReal набирає популярності.
Ті бренди, що почали активно просувати свій бренд на майданчику TikTok, коли про нього знали одиниці, — зараз отримують чудові результати. Можливо, брендам варто починати просуватись і в BeReal?
Основна проблема
Наразі BeReal є застосунком, що не передбачає реклами та забороняє реєстрацію брендам для комерційного використання. Також кожен аккаунт має ліміт у «друзях».
Та декілька брендів все ж ведуть свої акаунти в BeReal.
Наприклад, Chipotle використовує застосунок для того, аби ділитись промокодами. І це приносить результати!
Як ще бренди можуть використовувати BeReal?
Які можливості є перед брендами:
- представити бренд-героя — людину, яка буде представляти бренд;
- щодня передавати доступи до аккаунту різним працівникам для того, щоб продемонструвати діяльність компанії максимально широко;
- активно співпрацювати з інфлюенсерами у двох напрямках: takeover акаунту бренду чи інтеграція бренду в акаунт блогера;
- підготувати пропозиції, промокоди чи інші спеціальні офери на друкованих матеріалах і висвітлювати їх у контенті.
BeReal дає змогу брендам втілювати в життя тренд на натуральний і справжній контент. Сама мережа не вимагає великих додаткових ресурсів та планування контенту. Задача маркетологів — визначитись зі стратегією ведення сторінки.
Тому відповідь на питання «чи варто реєструвати свій бренд у BeReal?»…
Безумовно, так!