Бен Стіллер, Леброн Джеймс та Джон Траволта намагались порозумітись зі своїми дітьми у веселому ролику
02 Лис 2022, 15:31

Бен Стіллер, Леброн Джеймс та Джон Траволта намагались порозумітись зі своїми дітьми у веселому ролику

Відділення корпорації Sony, що спеціалізується на відеоіграх і ігрових приставках, Sony Interactive Entertainment представило новий зірковий ролик, присвячений грі God of War Ragnarok, останній частині франшизи відеоігор God of War. Нову кампанію створило агентство MOCEAN.

У ролику «All Parents Can Relate» Бен Стіллер у ролі персонажа Кратоса веде групове заняття батьків та дітей, де присутні Леброн та Броні Джеймс, Джон та Елла Траволта, а також зі своїм син Стіллера Куїном. Батьки намагаються порозумітися зі своїми дітьми. Їм складно заслужити повагу своїх дітей, навіть якщо вони боги війни.

Ролик розповів про боротьбу, через яку проходять усі дорослі, щоб стати найкращими батьками.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Вираз All Parents Can Relate є основним принципом бренду PlayStation, — сказав Ерік Лемпель, старший віце-президент, голова глобального відділу маркетингу Sony Interactive Entertainment. «Бен Стіллер у костюмі Кратоса, дивовижне поєднання культового таланту, ідеального комедійного моменту та реакції дітей — усі ці елементи працюють разом, щоб створити витвір мистецтва, який є нетрадиційним, несподіваним та унікальним для PlayStation».

Розкажіть друзям про новину