27 Вер 2022, 11:07

Банк Великобританії показав перехожим, як банки руйнують навколишнє середовище

Щоб підкреслити вплив компаній з фінансового світу, що працюють на викопному паливі, банк Великобританії The Co-operative Bank закликав людей переводити свої інвестиції з конкуруючих установ до британського банку, який, на його думку, пропонує більш екологічний підхід.

Кампанія під назвою Withdraw From This була розроблена агентством Dentsu Creative для підтримки банку, який заявляє, що вже більше 20 років не фінансує видобуток викопного палива.

У рамках кампанії представлений ролик, у якому підкреслюється руйнівний вплив компаній, які працюють на викопному паливі.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Рекламне оголошення було знято, щоб відобразити реакцію перехожих на проєкцію зображення руйнувань на фоні будівлі.

Дебора Дарлінгтон, директор із бренду, маркетингу та комунікацій The Co-operative Bank, сказала, що організація керується своєю «Етичною політикою», в основі якої лежить стійкість.

«Зрозуміло, що багатьом іншим банкам не вистачає такого рівня прозорості. Цією кампанією ми хочемо привернути увагу до того факту, що багато людей думають про те, на що вони витрачають свої гроші, як про етичний вибір, але вони не вважають, що через кого вони беруть гроші і куди вони вкладають свої гроші, має таке саме значення. Це важливе повідомлення, яке може вплинути на боротьбу зі зміною клімату, тому ми закликаємо людей відмовитися від цього і підтримати рух за стійку банківську справу», — додала Дарлінгтон.

Кампанія транслюється по телебаченню, зовнішньою кампанією, у діджитал та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео