Виробник бананів Australian Bananas запустив кампанію «Banana Gym Pass», яка дає австралійцям можливість використовувати банан для входу в один із сотень спортзалів по всій країні.
Щоб втілити цю ідею в життя в Національний день банана, 16 жовтня 2024 року, агенція Thinkerbell об’єдналась з рекламною компанією Val Morgan Outdoor, щоб запросити понад 350 спортзалів по всій країні до участі в ініціативі.
Австралійські відвідувачі тренажерних залів можуть знайти найближчий спортзал-учасник на спеціальному сайті і пред’явити банан в якості абонемента лише на один день, 16 жовтня, щоб отримати доступ до безкоштовних тренувань по всій країні.
«Banana Gym Pass» підтримується багатоканальною національною кампанією, що включає зовнішню рекламу, ритейл в спортзалах, YouTube, радіо та власні соціальні мережі.