Amazon заробив собі репутацію компанії, що створює зворушливі святкові рекламні ролики.
Цьогорічний ролик «Joy Ride» відзначив трьох відданих старих подружок, використавши інструментальну версію пісні «In My Life» гурту The Beatles.
Ролик показав, як жінки спостерігали за дітьми, що спускаються на санчатах зі снігового пагорба. Одна з жінок замовила на Amazon собі та своїм подругам ортопедичні подушки для катання на льодянці, як вони це робили у далекому дитинстві.
«Цьогорічна кампанія ґрунтується на єдиному розумінні того, що навіть у часи економічної нестабільності, коли люди думають про те, скільки вони витрачають, найбільше значення мають продумані та змістовні способи поділитися радістю, — каже Клодін Чівер, віце-президентка з глобального маркетингу Amazon. — І хоча команда іноді починає роботу з піснею в голові, це стало на свої місця під час монтажу. Коли ми працювали з чудовими жінками з акторського складу, тон історії почав змінюватися на тон глибокої любові, дружби та спорідненої туги за минулими часами».
30- та 60-секундна версії ролика транслюється в Європі та Великій Британії, а пізніше цього місяця з’явиться в ефірі в США та Канаді. Вони транслюватимуться на ефірному телебаченні, в кінотеатрах, стримінгу та онлайн-відео, а також на каналах соціальних мереж.
Команда Amazon створила рекламу у співпраці з продакшн-компанією Hungry Man та режисером Вейном Маккламмі.
«Joy Ride» є частиною більш масштабної кампанії «Joy is shared», яка включає три інші рекламні ролики, що просувають критичні періоди продажів.