«Аватар», «Сусідка» і «Мумії»: рейтинг фільмів, за які готові платити українці
10 Сер 2023, 14:48

«Аватар», «Сусідка» і «Мумії»: рейтинг фільмів, за які готові платити українці

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV опублікував рейтинг найулюбленіших фільмів та мультфільмів, які українці купували для перегляду за перше півріччя 2023 року. 

Рейтинг фільмів передбачувано очолив «Аватар: Шлях води», друге та третє місце посідають «Сусідка» та «Вартові галактики 3» відповідно.

«На перший погляд, те, що «Сусідка» в топ-3, дещо дивує. Особливо, якщо враховувати, що вона вище, ніж «Вартові галактики». Але, з іншого боку, це закономірно — «Сусідку» ми купили в ексклюзиві, адже віримо в потенціал українських фільмів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Українцям цікаве українське кіно загалом, а після повномасштабного вторгнення особливо. І це підкреслює правильність обраного нами вектору – руху в сторону найглибшої співпраці з українським кіно. «Люксембург Люксембург», «Памфір» також показують прекрасний результат, і це не єдині українські прем’єри, які будуть до кінця року. Ми сподіваємося збільшити їхню кількість. Тож ми продовжуємо підтримувати українське кіно, а глядачі продовжують проявляти до нього значний інтерес», — коментує головний редактор контенту на SWEET.TV Юрій Поворозник.

З-поміж українських фільмів топ-3 посідають «Сусідка», «Мирний-21», «Коза Ностра. Мама їде», одразу слідом за ними — «Люксембург, Люксембург», «Памфір», «Щедрик».

Оскільки SWEET.TV має багату добірку анімації, особливої уваги також заслуговують мультфільми. Перше місце за кількістю покупок у першому півріччі посідає іспансько-американський комедійний мультфільм «Мумії», друге місце — у комедійної історії «Я – панда», а на третьому розмістився диснеївський «Енканто: Світ магії».

Загалом, відсоток користувачів, які готові платити за контент, зростає. Утім, левова частка глядачів досі віддає перевагу перегляду улюблених фільмів та мультфільмів на піратських ресурсах. Одним із векторів свого розвитку національний кінотеатр SWEET.TV визначив боротьбу з піратством — шляхом надання високоякісного контенту, заключення прямих контрактів із мейджорами і проєктом Hollywood українською, в межах якого сервіс за власний кошт дублює та озвучує фільми, які не мають української аудіодоріжки.

Розкажіть друзям про новину