Audi в стилі Вімблдону: бренд перетворив свої кільця на тенісні м’ячі
01 Лип 2025, 12:39

Audi в стилі Вімблдону: бренд перетворив свої кільця на тенісні м’ячі

Audi запустив кампанію, яка викликала захоплення у шанувальників тенісу та фанатів дизайну.

До Вімблдону бренд випустив серію яскравої зовнішньої реклами, на якій чотири тенісні м’ячі розташовані так, щоб відображати його знакові кільця.

Слоган «Advantage Audi» є грою слів, що відсилає до терміну «advantage» у тенісі, що означає перевагу в грі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія була була розміщена на всіх станціях на шляху до Вімблдону.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео