«АТБ» набула іміджу символу миру та повернення під український прапор
26 Жов 2023, 11:13
PR

«АТБ» набула іміджу символу миру та повернення під український прапор

У кожному населеному пункті України наразі з нетерпінням чекають на повернення до мирного життя, на тимчасово окупованих територіях — на відновлення української влади. Усі гостро потребують допомоги та мріють про спокій. Тож метою проєкту стало зниження рівня стресу в суспільстві, підвищення рівня оптимістичних настроїв і демонстрація успіхів українських захисників.

Основним етапом реалізації стало оприлюднення короткого відео, на якому фура «АТБ» в’їжджає до щойно звільненого Херсона. Добре знайома українцям брендована фура привезла до деокупованого обласного центру свіжі продукти та якісні товари першої необхідності, але це також були теплі спогади про те мирне життя, яке так прагнув у нас відібрати ворог.

Цей перформанс викликав непідробні емоції у суспільства та справжній фурор — відео набуло вірусної популярності у соцмережах, піднялося на перші позиції за переглядами в українському сегменті відеохостингів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Влаштувати цей перформанс допоміг Еяль Ісраелі, місцевий перевізник, який є давнім партнером і другом компанії.  

Небачений ажіотаж навколо фури в перші години звільнення Херсона яскраво продемонстрував, наскільки городяни скучили за нормальним цивілізованим життям і добре знайомими речами. Відтоді «АТБ» стала одним із символів нашої незламності, відновлення миру, повернення життя на звільнені території, віри у неминучість нашої омріяної перемоги.

Унікальність проєкту в тому, що для його реалізації не знадобилися стандартні інструменти просування — відео набуло вірусної популярності та поширювалося мережею, месенджерами. Власне, самі користувачі всіх вікових категорій інтернету стали безпосередніми активними учасниками проєкту.

З самого початку війни «АТБ» вважається форпостом продовольчої безпеки нашої країни. Супермаркети лідера вітчизняного ритейлу були одними з перших, які навесні відновили свою роботу на щойно звільнених територіях Київської, Харківської, Чернігівської, Херсонської та Сумської областей. Це дозволило запобігти гуманітарній катастрофі. 

Відновлення роботи магазинів «АТБ» сьогодні стало одним із символів повернення населених пунктів під український прапор, нашої незламності та неймовірного прагнення до миру і перемоги.

Розкажіть друзям про новину