Британська мережа супермаркетів Asda створила «Nanzone» у своїх магазинах, які покликані допомогти боротися з самотністю літнім футбольним фанатам.
Ініціатива з’явилася після того, як нове дослідження показало, що 1,9 мільйона людей старше 65 років цього літа дивитимуться Євро-2024 наодинці.
Надаючи місцевим жителям можливість об’єднатися за їжею, напоями та футболом, зони вільного входу вперше з’являться в магазинах Вотфорда, Манчестера та Ліверпуля під час матчу Англія-Данія, що відбудеться 20 червня.
Подальше дослідження Togetherness Tracker від Asda, яке вивчає, як покупці та колеги можуть підтримати свої місцеві громади, показало, що близько 60% опитаних людей вважають, що потрібно робити більше для боротьби з самотністю та соціальною ізоляцією. Більше того, незважаючи на те, що самотність та соціальна ізоляція є основною проблемою для літніх покупців, лише 17% з них стверджують, що вони зверталися по допомогу.
Подальша робота Asda над проблемою самотності включає загальнонаціональний заклик до британців відвідати літнього сусіда під час «Літа спорту», посидіти з ним і насолодитися грою.
«Спорт об’єднує людей, як ніщо інше. Ось чому ми хочемо використати силу футбольного фандому, щоб допомогти зміцнити дух спільноти цього літа — і «Nanzone» знаходиться в самому серці цієї амбіції», — сказав директор по роботі з клієнтами Asda Девід Хіллз.
«Наші колеги та клієнти дійсно піклуються про підтримку літніх людей у своїх громадах, і ми сподіваємося, що, заохочуючи націю приєднатися до нашої обіцянки об’єднати людей, ми зможемо допомогти у боротьбі з самотністю та соціальною ізоляцією», — продовжив він.