06 Жов 2022, 11:17

Asda перетворила чеки на нагадування про регулярні обстеження грудей

У місяць обізнаності про рак молочної залози британська мережа супермаркетів Asda, благодійна організація Великобританії Breast Cancer Now та благодійна організацієя, яка займається поінформованістю про рак грудей, CoppaFeel! закликали покупців зробити перевірку грудей такою ж звичайною, як і їхній щотижневий шопінг, у рамках нової маркетингової та інформаційної кампанії, створеної креативним агентством Havas London.

Real Self-Checkout — частина давнього благодійного партнерства Asda Tickled Pink, якому вже 26 років, наголошує на тому, що регулярна перевірка грудей і знання ознак і симптомів раку молочної залози можуть допомогти врятувати життя. Це перетворює самостійні чекаути на справжні, а представники в магазинах підвищують поінформованість, а індивідуальні чеки зі значком коду бюстгальтера будуть використовуватися в магазинах Asda протягом місяця.

Кампанія також включає покази в торгових точках, банери на автостоянках і підказки для оформлення замовлення на сайті Asda.com, а також рекламу у медіа та соціальних мережах, в якій використовуються такі рядки, як «Self checkouts could save you more than time» і «Make sure your shopping isn’t the only thing you checkout today».

Кампанія спрямована на підвищення обізнаності та виділення коштів для благодійних організацій Breast Cancer Now і CoppaFeel!, а також включає комедійний ролик про одну особливо жваву касу Asda, яка бере на себе завдання нагадати скромному покупцеві про важливість «справжнього самостійного чекауту».

Це частина кампанії Asda Tickled Pink, у рамках якої супермаркет працює з партнерами з благодійності Breast Cancer Now та CoppaFeel! для збору коштів на лікування раку грудей, життєво важливу освіту та підтримку, що змінює життя. Разом вони роблять загальну поінформованість про рак молочної залози. Щорічна кампанія є найтривалішим корпоративним благодійним партнерством у Великій Британії і за останні 26 років зібрала понад 77 мільйонів фунтів стерлінгів.

Стефі Бретт-Лі, старша директорка Asda Brand Communications, каже: «З 633 фізичними магазинами і більш ніж 18 мільйонами клієнтів, які роблять покупки в них щотижня, Asda має значний культурний вплив і силу, що дозволяє реально змінити поведінку. Через Tickled Pink ми вже понад 26 років використовуємо цю можливість для просування боротьби з раком грудей, зібравши понад 77 мільйонів фунтів стерлінгів для наших благодійних партнерів. Одна з найпотужніших речей, які ми все можемо зробити, — це регулярно перевіряти свої груди на наявність ознак і симптомів, і ця кампанія спрямована на те, щоб спонукати покупців робити «справжній самостійний чекаут» так само зазвичай, як їх щотижневий шопінг».


Asda та її постачальники створили кілька ексклюзивних рожевих продуктів, які клієнти можуть придбати, щоб зібрати гроші для кампанії Tickled Pink. До них відносяться лак для нігтів Rimmel, Coca Cola Zero & Diet, гель для душу Childs Farm, засоби для догляду за волоссям Pantene, засоби для догляду за волоссям Aussie та зубні щітки Oral B.

Колекція Tickled Pink цього року буде доступна для покупки в магазинах Asda по всій Великій Британії та в мережі протягом жовтня, при цьому як мінімум 10% від ціни цих продуктів будуть розділені 70/30 між Breast Cancer Now та CoppaFeel! відповідно.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео