Артабсурд, кіберпанк та інше: українська мережа супермаркетів представила колекцію відер-шоперів
10 Вер 2024, 12:56

Артабсурд, кіберпанк та інше: українська мережа супермаркетів представила колекцію відер-шоперів

Мережа супермаркетів «Сільпо» випустила 9 ексклюзивних дизайнів відер-шоперів у різних стилях, що відповідають концептам дизайнерських супермаркетів, — від артабсурду до кіберпанку — для людей, які хочуть виділятися та обирають турботу про довкілля.

Колекцію створила Оксана Бондарук — дизайнерка, модельєрка-конструкторка, фотографиня, активна учасниця фотовиставок, змішаних мистецьких проєктів.

Артабсурд — мій улюблений стиль. Це дещо смішне і навіть безглузде, нісенітниця, що виходить за грані нормальності й обмежується тільки фантазією. От як моя колекція відер-шоперів. Вона наочно демонструє: що завгодно може бути чим завгодно в нашому житті.
Оксана Бондарук
дизайнерка

Відра-шопери, що увійшли до колекції:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кіберпанк — футуристичний дизайн для любителів технологій.

Літак — для тих, хто мріє підкорювати нові висоти.

Ретро — стильний вінтаж, що ніколи не вийде з моди.

S.T.A.L.K.E.R — для справжніх шукачів пригод.

Гуманоїд — космічний дизайн для зустрічі з невідомим.

Попарт — яскраві кольори для святкового настрою.

Метал — стриманий і надійний дизайн.

Стімпанк — епатажність з вікторіанським шармом.

Неопластицизм — позитивний погляд на життя в кожній лінії.

Унікальні відра-шопери можна знайти лише у 12 тематичних магазинах «Сільпо». А щоб зібрати всю колекцію, потрібно пройти «квест», відвідавши супермаркети в різних містах України.

Розкажіть друзям про новину