Артабсурд, кіберпанк та інше: українська мережа супермаркетів представила колекцію відер-шоперів
10 Вер 2024, 12:56

Артабсурд, кіберпанк та інше: українська мережа супермаркетів представила колекцію відер-шоперів

Мережа супермаркетів «Сільпо» випустила 9 ексклюзивних дизайнів відер-шоперів у різних стилях, що відповідають концептам дизайнерських супермаркетів, — від артабсурду до кіберпанку — для людей, які хочуть виділятися та обирають турботу про довкілля.

Колекцію створила Оксана Бондарук — дизайнерка, модельєрка-конструкторка, фотографиня, активна учасниця фотовиставок, змішаних мистецьких проєктів.

Артабсурд — мій улюблений стиль. Це дещо смішне і навіть безглузде, нісенітниця, що виходить за грані нормальності й обмежується тільки фантазією. От як моя колекція відер-шоперів. Вона наочно демонструє: що завгодно може бути чим завгодно в нашому житті.
Оксана Бондарук
дизайнерка

Відра-шопери, що увійшли до колекції:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кіберпанк — футуристичний дизайн для любителів технологій.

Літак — для тих, хто мріє підкорювати нові висоти.

Ретро — стильний вінтаж, що ніколи не вийде з моди.

S.T.A.L.K.E.R — для справжніх шукачів пригод.

Гуманоїд — космічний дизайн для зустрічі з невідомим.

Попарт — яскраві кольори для святкового настрою.

Метал — стриманий і надійний дизайн.

Стімпанк — епатажність з вікторіанським шармом.

Неопластицизм — позитивний погляд на життя в кожній лінії.

Унікальні відра-шопери можна знайти лише у 12 тематичних магазинах «Сільпо». А щоб зібрати всю колекцію, потрібно пройти «квест», відвідавши супермаркети в різних містах України.

Розкажіть друзям про новину