Наступного тижня косметичний бренд YSL Beauté влаштує у Парижі попап, щоб відзначити запуск своєї нової колекції помад Loveshine.
На вході гостей зустрічатиме великий підвісний арт-об’єкт у формі серця, що відсилає до культового символу YSL. В одній із кімнат буде так звана «нескінченна дзеркальна скринька», що дозволить відвідувачам бачити свої зображення в повторі, а також порівнювати їх з текстурами і відтінками продуктів для губ, що з’являються на екранах.
В іншому місці роботи, що виконують хореографічні рухи, демонструватимуть помади. У третій кімнаті буде розташований ольфакторний бар, а поруч — різноманітні ігри, зокрема, ігровий автомат та шахи, виконані у кольорах помад. Серед інших розваг буде також автомат з жуйками і тимчасові тату.
Шість візажистів проведуть експерименти з косметикою, дозволяючи людям спробувати засоби для губ.
Не обійдеться і без диджитал складової. Відвідувачі зможуть відсканувати QR-код, розміщений на фасаді попапу, щоб скористатися технологією Google Geospatial, яка дозволить отримати досвід доповненої реальності за точною адресою — бульвар Жюль-Феррі, 27.
Попап YSL Loveshine буде відкритий для відвідування з 15:30 до 19:00 26 березня та з 12:30 до 19:00 27 березня.
Для тих, хто не зможе бути присутнім наживо, зможуть спробувати продукти для губ віртуально завдяки новому об’єктиву Snapchat Lens, який пропонує YSL Beauté.