AR-досвід, демонстрація помад роботами та інше: YSL відкриє у Парижі б’юті-попап
19 Бер 2024, 15:49

AR-досвід, демонстрація помад роботами та інше: YSL відкриє у Парижі б’юті-попап

Наступного тижня косметичний бренд YSL Beauté влаштує у Парижі попап, щоб відзначити запуск своєї нової колекції помад Loveshine.

На вході гостей зустрічатиме великий підвісний арт-об’єкт у формі серця, що відсилає до культового символу YSL. В одній із кімнат буде так звана «нескінченна дзеркальна скринька», що дозволить відвідувачам бачити свої зображення в повторі, а також порівнювати їх з текстурами і відтінками продуктів для губ, що з’являються на екранах.

В іншому місці роботи, що виконують хореографічні рухи, демонструватимуть помади. У третій кімнаті буде розташований ольфакторний бар, а поруч — різноманітні ігри, зокрема, ігровий автомат та шахи, виконані у кольорах помад. Серед інших розваг буде також автомат з жуйками і тимчасові тату.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Шість візажистів проведуть експерименти з косметикою, дозволяючи людям спробувати засоби для губ.

Не обійдеться і без диджитал складової. Відвідувачі зможуть відсканувати QR-код, розміщений на фасаді попапу, щоб скористатися технологією Google Geospatial, яка дозволить отримати досвід доповненої реальності за точною адресою — бульвар Жюль-Феррі, 27.

Попап YSL Loveshine буде відкритий для відвідування з 15:30 до 19:00 26 березня та з 12:30 до 19:00 27 березня.

Для тих, хто не зможе бути присутнім наживо, зможуть спробувати продукти для губ віртуально завдяки новому об’єктиву Snapchat Lens, який пропонує YSL Beauté.

Розкажіть друзям про новину