Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch
10 Лют 2025, 10:33

Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch

Бренд електротехніки Bosch представив свій перший в історії рекламний ролик до Супербоула.

Реклама втілює впевненість та силу, яку користувачі відчувають з продукцією Bosch. Кампанія «The More You Bosch, The More You Feel Like A Bosch» вперше об’єднує побутову техніку та електроінструменти Bosch в американській рекламі.

Вражений ефективністю технології VitaFresh від Bosch у своєму холодильнику, Бандерас перетворюється на своє витончене альтер-его — Антоніо Бошдераса. Тим часом робітник з ударним дрилем-шуруповертом Bosch 18 В 2-в-1 перевтілюється у покійного реслера Ренді Севіджа.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину