Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch
10 Лют 2025, 10:33

Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch

Бренд електротехніки Bosch представив свій перший в історії рекламний ролик до Супербоула.

Реклама втілює впевненість та силу, яку користувачі відчувають з продукцією Bosch. Кампанія «The More You Bosch, The More You Feel Like A Bosch» вперше об’єднує побутову техніку та електроінструменти Bosch в американській рекламі.

Вражений ефективністю технології VitaFresh від Bosch у своєму холодильнику, Бандерас перетворюється на своє витончене альтер-его — Антоніо Бошдераса. Тим часом робітник з ударним дрилем-шуруповертом Bosch 18 В 2-в-1 перевтілюється у покійного реслера Ренді Севіджа.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину