Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch
10 Лют 2025, 10:33

Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch

Бренд електротехніки Bosch представив свій перший в історії рекламний ролик до Супербоула.

Реклама втілює впевненість та силу, яку користувачі відчувають з продукцією Bosch. Кампанія «The More You Bosch, The More You Feel Like A Bosch» вперше об’єднує побутову техніку та електроінструменти Bosch в американській рекламі.

Вражений ефективністю технології VitaFresh від Bosch у своєму холодильнику, Бандерас перетворюється на своє витончене альтер-его — Антоніо Бошдераса. Тим часом робітник з ударним дрилем-шуруповертом Bosch 18 В 2-в-1 перевтілюється у покійного реслера Ренді Севіджа.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину