Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch
10 Лют 2025, 10:33

Антоніо Бандерас показав своє альтер-его під час використання техніки Bosch

Бренд електротехніки Bosch представив свій перший в історії рекламний ролик до Супербоула.

Реклама втілює впевненість та силу, яку користувачі відчувають з продукцією Bosch. Кампанія «The More You Bosch, The More You Feel Like A Bosch» вперше об’єднує побутову техніку та електроінструменти Bosch в американській рекламі.

Вражений ефективністю технології VitaFresh від Bosch у своєму холодильнику, Бандерас перетворюється на своє витончене альтер-его — Антоніо Бошдераса. Тим часом робітник з ударним дрилем-шуруповертом Bosch 18 В 2-в-1 перевтілюється у покійного реслера Ренді Севіджа.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео