Аніта Соловей: «Головна мета Orange Forum — змінити ставлення суспільства до слова “блогер”»
21 Сер 2023, 16:06

Аніта Соловей: «Головна мета Orange Forum — змінити ставлення суспільства до слова “блогер”»

Блогерка, авторка концепції оранжевого блогера та підприємиця Аніта Соловей, авторський курс якої успішно пройшли вже 3000 людей, в ексклюзивному інтерв’ю для MMR розповіла, як виникла ідея організації першої в Україні блогерської конференції Orange Forum, що її мотивує розвивати свій особистий блог та поділилась основними трендами блогінгу сьогодення. 

Розкажіть, як виникла ідея організувати конференцію блогерської індустрії?

Саме назва Orange Forum та ідея, що ми маємо створювати подію, яка буде обʼєднувати нашу індустрію, у мене зʼявилась ще у 2020-му році. Тоді в мене тільки починали формуватися мої перші досягнення, і на той момент, як і зараз, на жаль, не вистачало комʼюніті, середовища, професійної спільноти, де б ми всі працювали над спільною справою. Немає цілісного індустріального процесу, в якому б у нас була якісна комунікація зі ЗМІ, одне з одним та з лідерами думок в різних напрямах. На основі цієї потреби виникла сама ідея: робити конференцію. Раніше нам заважав карантин, а зараз триває повномасштабна війна, тому ми зрозуміли, що час надто цінний, щоб відкладати цю справу. Наша індустрія неймовірно крута та талановита, наша соціальна роль зросла, бажання створювати й обʼєднувати нас заради спільної справи зросло разом із цим.

Немає цілісного індустріального процесу, в якому б у нас була якісна комунікація зі ЗМІ, одне з одним та з лідерами думок у різних напрямах.
Аніта Соловей
блогерка, авторка концепції оранжевого блогера та підприємиця

Яка головна мета конференції? Кому буде цікаво її відвідати?

Головна мета Orange Forum — змінити ставлення суспільства до слова «блогер». Ми з вами часто можемо помічати, що люди, які не займаються соціальними мережами, не розуміють, що це за професія, із чого вона складається, яких треба докласти зусиль — вони упереджено ставляться до блогерів і говорять, що ми — не серйозні люди, не заслуговуємо таких заробітків, нічого не робимо і так далі. Насправді блогерство — це дуже потрібна для соціальної підтримки професія, і наша з вами задача — показати, чому блогери важливі суспільству, і на яких представників блогінгу треба звертати увагу. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Хто допомагав вам з організацією конференції?

Дану конференцію, що відбудеться 26-го серпня в Києві, ми робимо в партнерстві з Анною Черненко, яка є засновницею діджитал-агенції «A/typical». Звичайно, що в організації такого масштабу конференції також працюють десятки різноманітних спеціалістів України. Зараз такий час, коли івент-індустрія не дуже активна, тому ми можемо зробити класно потужну подію, чим також підтримати розвиток сфери.

Блогерство — це дуже потрібна для соціальної підтримки професія.
Аніта Соловей
блогерка, авторка концепції оранжевого блогера та підприємиця

Чому зосередилися саме на офлайн-форматі? Чи чекати онлайн, адже саме там знаходиться ваша основна аудиторія?

Наша мета — прийти й відчути, поділитися досвідом та енергією спільноти. Ми прагнемо бути ближче до людей, оскільки чим більше ти цікавий в реальному житті як людина, тим цікавіше за тобою спостерігати в онлайн-світі. Але, звичайно, ми поважаємо наших клієнтів, наших спостерігачів, онлайн-аудиторію, яка зараз за кордоном і фізично приїхати не зможе, тому в нас після конференції будуть продаватися онлайн-квитки із записом змонтованої конференції, а також воркбуки, де можна буде знайти собі комʼюніті, знайомих, корисні послуги для свого бізнесу. Тобто онлайн-формат, звичайно, також буде, але зараз ми сфокусовані більше на офлайні. 

Окрім блогерів, на конференції виступлять представники українського бізнесу та медійні персони. Поділіться, наскільки складно було домовлятися з ними про виступ?

Складно було дозволяти собі мріяти і придумувати для конференції таких спікерів, які зроблять вагомий внесок у розвиток цього проєкту. Найскладнішим моментом було наважитись розпочати контактування. Але у період війни комунікації зазнали значних змін, стали простішими, що сприяло легкому контакту з ними, бо всі розуміють, що блогерство зараз надзвичайно корисне. У мене тільки прекрасні враження щодо наших спікерів, вони надзвичайно прогресивні, адекватні та раціональні, без зверхності й пихатості. І, дійсно, тут доречна моя улюблена фраза: «Чим крутіша людина, тим вона простіша».

Які основні тренди блогінгу в українському інфопросторі ви можете виділити?

Основний тренд блогінгу в українському просторі зараз — блогери третьої хвилі, тобто свідоме блогерство. Я прийшла в цю сферу з підприємства і вже три роки нею займаюсь. Я нічого не знала про сферу блогера, не розуміла, що це настільки важка праця, я та сама, яка «перевзулася» в той бік, де почала говорити, що блогерство — дуже потужний і класний бізнес. Для мене третя хвиля — коли люди йдуть у блогінг свідомо, серйозно до нього ставляться, розглядаючи його як повноцінний бізнес, аналогічний плануванню відкриття ресторану. Неважливо, на якій платформі — YouTube, Instagram, TikTok або Telegram — загальна система створення цього бізнесу всюди дуже схожа: тригери, аудиторія, процеси й контент.

Сучасні блогери є експертами і свідомо йдуть в блогінг, рахують цифри, конверсії, у них є оформлений ФОП, вони обовʼязково платять податки. Люди йдуть в цей бізнес, розуміючи його переваги, усвідомлюючи, що це прибутковий напрям, який дає, крім гарного фінансового прибутку, соціальний вплив, контакти, покращення свого особистого бренду та його розвитку. 

Основний тренд блогінгу в українському просторі зараз — блогери третьої хвилі, тобто свідоме блогерство.
Аніта Соловей
блогерка, авторка концепції оранжевого блогера та підприємиця

Підсумуйте в 5 стислих пунктах, у чому, на ваш погляд, полягає успіх вашого персонального блогу?

  1. Автентичність — я стовідсотково не схожа ні на кого іншого, така, яка є в житті. Мою автентичність сформувала освіта, начитаність, допитливість і пізнання цього світу з різних сторін.
  2. Праця на результат, а не по дедлайну. Тобто я не працюю до певної кількості підписників чи грошової суми, я працюю на результат та якісну аудиторію.
  3. Вивчення маркетингових воронок та психології продажу. Ми створюємо контент для людей, які будуть читати, спостерігати, тому якщо ваші думки сформульовані чітко, а контент привабливо прочитується та вирішує певні болі та потреби аудиторії, тоді ви зможете заслужити довіру читачів і залучити їх як клієнтів.
  4. Завжди, коли мені було страшно чимось ділитись у блозі, я це робила. Саме це допомогло задати щирий, відвертий напрямок, що прибрало дистанцію між мною та моєю аудиторією. Навіть на Orange Forum ви побачите, які в нас усіх між собою стосунки — там пануватиме атмосфера «старих друзів».
  5. Це сама big idea. Для мене блог — мій інструмент впливу на ті питання, які мене сьогодні турбують, тому шукати ці теми потрібно одразу, щоб було про що кричати весь період блогінгу. 

Які персони є вашим особистим інспірейшном у 2023 році, що мотивують вас ще більше розвивати свій блог та діяльність?

У нашій країні дуже багато соціальних тем та питань, про які наразі мовчать, яким потрібен голос, руки й мій оранжевий блог, де я можу висвітлити події та свою думку. Мене мотивує, що ним я можу впливати, змінювати хоч трішки світ та стереотипи в ньому. Мене турбує багато питань, про які я постійно говорю: тисячі тварин у притулках, жінки, що переживають домашнє насилля, і ще мільйон інших проблем, які потребують більшої уваги та обговорення. 

Розкажіть друзям про новину