Анімаційний токсичний терапевт розвінчав міфи про переваги вейпінгу
05 Жов 2023, 16:15

Анімаційний токсичний терапевт розвінчав міфи про переваги вейпінгу

У США вейпінг обріс низкою хибних уявлень. Одна з них — що нікотин допомагає зняти стрес і тривогу. Стрес і тривожність зростають серед молоді, і можна отримати зростаючу проблему. Згідно з дослідженнями організації, яка працює над подоланням нікотинової залежності, Truth Initiative, нікотин може посилювати почуття тривоги та депресії, а також підвищувати рівень стресу.

Truth Initiative випустила кампанію, що мала на меті розвінчати ці хибні уявлення, а також достукатися до молодих людей. Агентство Mojo Supermarket придумало ідею анімації та персонажа Токсик Терапевта (який також є вейпом), що дає нездорові та шкідливі поради, які кампанія протиставляє фактам. Голос персонажа озвучив актор і комік Кріс Парнелл, якого можна впізнати завдяки мульфільму «Рік та Морті».

Додатковий контент та колаборації будуть запущені протягом осені, у тому числі у партнерстві з інфлюенсерами з галузі психічного здоров’я. Нове шоу в TikTok від правдивої кампанії «Everything Sucks Right Now», яке ведуть популярні інфлюенсери Вінсент Маркус і Крістіан Верлінг, також торкається тем, які зараз турбують молодих людей, таких як вейпінг, стосунки та навколишнє середовище.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

1 листопада, у День обізнаності про стрес, кампанію продовжить фільтр для Snapchat, який дозволить користувачам спілкуватися з токсикотерапевтом віч-на-віч у диджитал форматі за допомогою лінзи, яка створює віртуальний сеанс токсикотерапії, що спонукає до здорових рішень для подолання стресу.

Анімаційна кампанія буде транслюватися на телебаченні, стримінгових сервісах та радіо, в кінотеатрах, диджитал та соціальних медіа в США і стартувала напередодні Всесвітнього дня психічного здоров’я 10 жовтня.

Розкажіть друзям про новину