Анімаційні ролики закликали до розмов, які знижують ризик сексуального насильства над дітьми
23 Жов 2023, 17:36

Анімаційні ролики закликали до розмов, які знижують ризик сексуального насильства над дітьми

Уряд Австралії та креативна агенція BMF створили першу національну кампанію із запобігання сексуальному насильству над дітьми «One Talk at a Time».

Кампанія демонструє, що разом можна створити безпечніший світ для дітей, вільний від сексуального насильства, шляхом однієї розмови.

У період з 2014 по 2019 рік в Австралії на 21% зросла кількість повідомлень про сексуальне насильство над дітьми. Кампанія демонструє як ризик сексуального насильства над дітьми, так і силу розмов, які поступово знижують цей ризик.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Крістіна Авенті, директорка зі стратегії BMF, сказала: «Сексуальне насильство над дітьми — це тема, з якою важко зіткнутися, не кажучи вже про те, щоб говорити про неї. Ми не знаємо, як порушити цю тему з нашими дітьми. Це може паралізувати нас і змусити мовчати. Але мовчання створює простір для людей, які чинять насильство, щоб стати між дітьми і тими, хто їх захищає, і саме там може ховатися сексуальне насильство над дітьми. Кожного разу, коли ми говоримо, ми руйнуємо цю стіну і заповнюємо цей «простір» підтримкою, забираючи владу у кривдників і допомагаючи запобігти сексуальному насильству над дітьми».

Том Хоскінс, креативний директор BMF, сказав: «Припинення сексуального насильства над дітьми здається настільки великою і підступною проблемою, що багато хто з нас не знає, з чого почати і чи можливо це зробити. Але якщо ми почнемо з однієї розмови за раз, то зможемо досягти cпільного вирішення, якщо почнемо говорити про це».

Інтегрована кампанія транслюється в Австралії на телебаченні, в кіно, на радіо, в соціальних мережах і в диджитал форматі.

Розкажіть друзям про новину