Уряд Австралії та креативна агенція BMF створили першу національну кампанію із запобігання сексуальному насильству над дітьми «One Talk at a Time».
Кампанія демонструє, що разом можна створити безпечніший світ для дітей, вільний від сексуального насильства, шляхом однієї розмови.
У період з 2014 по 2019 рік в Австралії на 21% зросла кількість повідомлень про сексуальне насильство над дітьми. Кампанія демонструє як ризик сексуального насильства над дітьми, так і силу розмов, які поступово знижують цей ризик.
Крістіна Авенті, директорка зі стратегії BMF, сказала: «Сексуальне насильство над дітьми — це тема, з якою важко зіткнутися, не кажучи вже про те, щоб говорити про неї. Ми не знаємо, як порушити цю тему з нашими дітьми. Це може паралізувати нас і змусити мовчати. Але мовчання створює простір для людей, які чинять насильство, щоб стати між дітьми і тими, хто їх захищає, і саме там може ховатися сексуальне насильство над дітьми. Кожного разу, коли ми говоримо, ми руйнуємо цю стіну і заповнюємо цей «простір» підтримкою, забираючи владу у кривдників і допомагаючи запобігти сексуальному насильству над дітьми».
Том Хоскінс, креативний директор BMF, сказав: «Припинення сексуального насильства над дітьми здається настільки великою і підступною проблемою, що багато хто з нас не знає, з чого почати і чи можливо це зробити. Але якщо ми почнемо з однієї розмови за раз, то зможемо досягти cпільного вирішення, якщо почнемо говорити про це».
Інтегрована кампанія транслюється в Австралії на телебаченні, в кіно, на радіо, в соціальних мережах і в диджитал форматі.