Американська мережа сендвічів Jimmy John’s повернула улюблений соус фанатів з домішкою підліткової ностальгії.
Щоб відзначити повернення Kickin’ Ranch на національному рівні, мережа випустила поп-панк гімн «Bring Back my Kickin’ Ranch», натхненний коментарями в соцмережах, які благали про повернення соусу. Кампанія, створена разом із агенцією VaynerMedia, перетворила захоплення клієнтів на повноцінний музичний кліп у стилі епохи MySpace.
Кліп занурює в атмосферу початку 2000-х: пересвітлені кадри, сильні фільтри – наче з профілю юного шанувальника сцени. Учасники гурту одягнені у смугасті футболки, сітчасті рукавички, мають зачіски з гострими пасмами та, звісно, нафарбовані очі.
Ло-фай естетика створює враження, ніби все знято підлітками з провінції, які мріють втекти зі свого рідного міста. Але замість розбитих сердець їхня головна біда — це відсутність улюбленого соусу. Тексти пісні, натхненні справжніми коментарями фанатів, розповідають про силу соціальних мереж, які допомогли повернути соус Kickin’ Ranch. Один із гітаристів навіть використовує чашку з соусом як медіатор.
«Ми раді повернути Kickin’ Ranch і святкувати його повернення у веселий та унікальний спосіб, — зазначив Дарін Дуган, головний маркетинг-директор Jimmy John’s. — Пристрасть наших фанатів до цього соусу неможливо було проігнорувати, і Bring Back My Kickin’ Ranch — це наш спосіб показати, що ми їх почули».
Кампанія демонструє силу взаємодії з аудиторією — те, що починалося як хвиля запитів у соцмережах, перетворилося на масштабний маркетинговий момент.
Повний кліп уже доступний на Instagram і TikTok Jimmy John’s, тож кожен фанат соусу може підспівувати разом із гуртом.