Amazon візуалізував емоції та думки людей під час читання книг
21 Сер 2023, 11:33

Amazon візуалізував емоції та думки людей під час читання книг

Минулого року Amazon об’єднався з креативним агентством Droga5 London у рамках кампанії «That Reading Feeling», що підкреслює роль книг у повсякденному житті людей.

Тепер глобальний ритейлер продовжив цю кампанію, привертаючи увагу до зростаючої популярності аудіо-сторітелінгу, поєднуючи барвисту, тематичну друковану, діджитал та соціальну рекламу з супровідними радіороликами.

Цього разу в різножанровому візуальному оформленні представлено 110 індивідуальних робіт, створених 19 ілюстраторами, деякі з яких працювали над першою ітерацією проєкту. Кожне зображення покликане передати невидиму магію, що виникає в уяві під час читання книги.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для того, щоб придумати різні варіанти дизайну, кожному ілюстратору було вказано лише жанр книги, яку він мав представляти, та конкретне слово, пов’язане з її сюжетом. У результаті вийшли грайливі ілюстрації, що демонструють багате розмаїття емоцій, які цікава книга може викликати в кожній людині.

Розкажіть друзям про новину