Минулого року Amazon об’єднався з креативним агентством Droga5 London у рамках кампанії «That Reading Feeling», що підкреслює роль книг у повсякденному житті людей.
Тепер глобальний ритейлер продовжив цю кампанію, привертаючи увагу до зростаючої популярності аудіо-сторітелінгу, поєднуючи барвисту, тематичну друковану, діджитал та соціальну рекламу з супровідними радіороликами.
Цього разу в різножанровому візуальному оформленні представлено 110 індивідуальних робіт, створених 19 ілюстраторами, деякі з яких працювали над першою ітерацією проєкту. Кожне зображення покликане передати невидиму магію, що виникає в уяві під час читання книги.
Для того, щоб придумати різні варіанти дизайну, кожному ілюстратору було вказано лише жанр книги, яку він мав представляти, та конкретне слово, пов’язане з її сюжетом. У результаті вийшли грайливі ілюстрації, що демонструють багате розмаїття емоцій, які цікава книга може викликати в кожній людині.