Amazon візуалізував емоції та думки людей під час читання книг
21 Сер 2023, 11:33

Amazon візуалізував емоції та думки людей під час читання книг

Минулого року Amazon об’єднався з креативним агентством Droga5 London у рамках кампанії «That Reading Feeling», що підкреслює роль книг у повсякденному житті людей.

Тепер глобальний ритейлер продовжив цю кампанію, привертаючи увагу до зростаючої популярності аудіо-сторітелінгу, поєднуючи барвисту, тематичну друковану, діджитал та соціальну рекламу з супровідними радіороликами.

Цього разу в різножанровому візуальному оформленні представлено 110 індивідуальних робіт, створених 19 ілюстраторами, деякі з яких працювали над першою ітерацією проєкту. Кожне зображення покликане передати невидиму магію, що виникає в уяві під час читання книги.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для того, щоб придумати різні варіанти дизайну, кожному ілюстратору було вказано лише жанр книги, яку він мав представляти, та конкретне слово, пов’язане з її сюжетом. У результаті вийшли грайливі ілюстрації, що демонструють багате розмаїття емоцій, які цікава книга може викликати в кожній людині.

Розкажіть друзям про новину