Amazon представив рекламу про красу жіночих вусів
20 Бер 2023, 13:26

Amazon представив рекламу про красу жіночих вусів

Amazon підкреслив переваги свого членства в Prime за допомогою нової глобальної кампанії та слогана «It’s on Prime».

У ролику «Tache» нещодавньої кампанії, створеному спільно з Wieden+Kennedy London, зображено молоду жінку, яка шукає способи видалити небажане волосся на обличчі. У ролику є посилання на фільм «Поїздка в Америку 2» з вусатим Едді Мерфі у головній ролі, а також портрети художниці Фріди Кало та вокаліста гурту Queen Фредді Мерк’юрі.

Ролик, який, здається, прагне зламати стереотипи щодо волосся на тілі жінок, може сподобатися аудиторії, яка надає пріоритет інклюзивності.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Ми хотіли надихнути і нагадати світу, що Prime обслуговує людей на будь-якому етапі життя», — заявила Клодін Чівер, віце-президент з глобального бренд-маркетингу Amazon.

Додаткові активації охоплюють кінотеатри, соціальні мережі, цифрові та зовнішні канали, при цьому кампанія спочатку запускається у США та Канаді, а потім протягом 2023 року буде розгорнута в інших країнах. Стратегія передбачає, що Amazon використовує емоційні заклики просувати переваги своєї основної діяльності.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео