Amazon підкреслив переваги свого членства в Prime за допомогою нової глобальної кампанії та слогана «It’s on Prime».
У ролику «Tache» нещодавньої кампанії, створеному спільно з Wieden+Kennedy London, зображено молоду жінку, яка шукає способи видалити небажане волосся на обличчі. У ролику є посилання на фільм «Поїздка в Америку 2» з вусатим Едді Мерфі у головній ролі, а також портрети художниці Фріди Кало та вокаліста гурту Queen Фредді Мерк’юрі.
Ролик, який, здається, прагне зламати стереотипи щодо волосся на тілі жінок, може сподобатися аудиторії, яка надає пріоритет інклюзивності.
«Ми хотіли надихнути і нагадати світу, що Prime обслуговує людей на будь-якому етапі життя», — заявила Клодін Чівер, віце-президент з глобального бренд-маркетингу Amazon.
Додаткові активації охоплюють кінотеатри, соціальні мережі, цифрові та зовнішні канали, при цьому кампанія спочатку запускається у США та Канаді, а потім протягом 2023 року буде розгорнута в інших країнах. Стратегія передбачає, що Amazon використовує емоційні заклики просувати переваги своєї основної діяльності.