18 Бер 2024, 17:40

Алкоголь у барі та переїзд від батьків: ролик показав упередження щодо людей із синдромом Дауна

Організація із підвищення обізнаності про людей із синдромом Дауна CoorDown представила нову кампанію «Assume that I can».

Кампанія проводиться напередодні Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна, який відзначається 21 березня 2024 року.

Створений нью-йоркським агентством Small, ролик розповідає про молоду жінку, яка просить суспільство «припустити, що [вона] може» жити повноцінним життям — замість того, щоб нав’язувати упереджені припущення, які обмежують її незалежність.

Ролик прагне висвітлити справжній повсякденний досвід людей із синдромом Дауна — наприклад, коли їм відмовляють у алкоголі в барі, коли владні батьки не дозволяють переїхати, коли їх не сприймають серйозно під час занять спортом і навіть коли їх змушують вивчати «тупу» обмежувальну програму в школі.

«Ми вирішили запустити заклик до дії, який має на меті залучити все суспільство, а не лише нашу спільноту, тому що інвалідність дійсно зачіпає кожного, і кожен повинен мати можливість діяти, щоб змінити культуру, яка породжує дискримінацію, — сказала президентка CoorDown Антонелла Фалуджіані. — Історією «Assume that I can» ми показуємо, як кожен з нас може зробити свій внесок в інклюзію, слухаючи і дивлячись на людей з синдромом Дауна, їхні потреби і бажання без викривлених фільтрів. Тільки так ми зможемо зруйнувати стіни, які досі обмежують життя людей з порушеннями інтелектуального розвитку».

Кампанія, розроблена італійською некомерційною організацією CoorDown, також проводиться у Великобританії благодійною організацією Down’s Syndrome Association і закликає покласти край стереотипам, упередженням і заниженим очікуванням, які перешкоджають людям з синдромом Дауна жити повноцінним життям.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео