Aldi встановив білборд з безкоштовним розе
13 Чер 2023, 12:24

Aldi встановив білборд з безкоштовним розе

Виявляється, ідеальною температурою для споживання рожевого напою є 19,2°C, і покупці в Манчестері мали змогу пригоститися келихом цього напою саме при такій оптимальній температурі.

У рамках святкування Національного дня розе (10 червня) компанія Aldi встановила термочутливий білборд, який роздавав перехожим безкоштовне розе. Інноваційна зовнішня кампанія була створена на основі відгуків, отриманих в результаті опитування понад 1 000 споживачів алкоголю.

«Встановлення першого у світі білборду, який розливає рожеве при певній теплій температурі, було складним завданням у Манчестері, де часто йдуть дощі. Але оскільки Манчестер є центром регіону, який любить рожеве вино більше, ніж будь-хто інший у Великобританії, на щастя, все вийшло рожевим», – сказала Джулі Ешфілд, керуючий директор із закупівель Aldi у Великобританії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За даними Aldi, любителі рожевого вина сказали, що випивали в середньому 63 келихи цього напою протягом літа, витрачаючи в середньому 14,25 доларів США за пляшку. Ідеальним варіантом було розслабитися за келихом прованського о 17:18 вечора.

@manchesternews This is the world’s first ever billboard that dispenses free rosé. Aldi shoppers could grab a free glass of cold wine in St Ann’s Square to celebrate the start of summer. #manchestereveningnews #curiously #aldi #wine #rosé #summer ♬ original sound – Manchester News

Цікаво, що більше третини (34%) покупців полюбляли поєднувати південнофранцузьке вино з чипсами, а також зі смаженою вечерею (16%), тортом (13%), каррі (10%) тощо. Кожен третій покупець навіть спробував вірусний челендж TikTok «spicy rosé», додавши до напою нарізаний перець халапеньйо.

Одним зі спірних питань було додавання льоду до келиха рожевого. 55% респондентів відповіли, що це допустимо, тоді як інші 45% були категорично проти розбавлення алкоголю льодом у будь-якій формі.

«Розе – ідеальний літній напій, він дійсно додає відчуття літніх розваг та відпочинку на свіжому повітрі на будь-якій вечірці з друзями та сім’єю. Тож давайте піднімемо келих за улюблене вино для літнього потягу, крапельку рожевого!» – підсумувала Сем Капрон, Mistress of Wine.

Розкажіть друзям про новину