Aldi потролив свого конкурента білбордом із зображенням милої бабусі
12 Вер 2023, 11:51

Aldi потролив свого конкурента білбордом із зображенням милої бабусі

Наступного разу, коли хтось буде проходити повз магазин Nando’s, варто подивитися вгору, адже там може ховатися диджитал-фургон Aldi.

Супермаркет доносить своє дражливе послання безпосередньо до магазинів мережі курятини за допомогою реклами на мікроавтобусах.

Південноафриканська багатонаціональна мережа фаст-фуду Nando’s стала останньою мішенню тролінгу від мережі супермаркетів Aldi. Aldi розмістив свої зухвалі мобільні білборди біля ресторанів Nando’s, просуваючи новий асортимент страв з курки пірі-пірі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дотепні слогани, зокрема «Бабуся йде до Aldi за маринованою куркою пірі-пірі», розміщені поряд із зображенням милої бабусі. Напис має гру слів «Nan goes», що співзвучно з назвою мережі Nando’s.

У минулому Aldi мала звичку спрямовувати свої рекламні кампанії безпосередньо на конкурентів. Минулого року вона припаркувала рекламу біля магазинів Marks & Spencer, коли суд постановив, що супермаркет може повернути свої шоколадні рулети у вигляді гусениці «Colin and Cuthbert».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео