Наступного разу, коли хтось буде проходити повз магазин Nando’s, варто подивитися вгору, адже там може ховатися диджитал-фургон Aldi.
Супермаркет доносить своє дражливе послання безпосередньо до магазинів мережі курятини за допомогою реклами на мікроавтобусах.
Південноафриканська багатонаціональна мережа фаст-фуду Nando’s стала останньою мішенню тролінгу від мережі супермаркетів Aldi. Aldi розмістив свої зухвалі мобільні білборди біля ресторанів Nando’s, просуваючи новий асортимент страв з курки пірі-пірі.
Дотепні слогани, зокрема «Бабуся йде до Aldi за маринованою куркою пірі-пірі», розміщені поряд із зображенням милої бабусі. Напис має гру слів «Nan goes», що співзвучно з назвою мережі Nando’s.
Who saves money on a peri-mazing dinner? Nan does. pic.twitter.com/YkBxruDtfE
— Aldi Stores UK (@AldiUK) September 8, 2023
У минулому Aldi мала звичку спрямовувати свої рекламні кампанії безпосередньо на конкурентів. Минулого року вона припаркувала рекламу біля магазинів Marks & Spencer, коли суд постановив, що супермаркет може повернути свої шоколадні рулети у вигляді гусениці «Colin and Cuthbert».
Where else would we announce it? #CuthBack pic.twitter.com/DWOJzBceoL
— Aldi Stores UK (@AldiUK) June 1, 2022