Рекламний носій проєкту “Отріцатєльноє всплитіє” викликав бурхливу реакцію відвідувачів метрополітену так, що одразу зник з очей та радарів.
Brain Tank для проекту “Отріцатєльноє всплитіє” створив промо завдяки нестандартним рекламним носіям на багатьох гілках та станціях київського метрополітену.
За декілька днів після запуску кампанії було виявлено, як мінімум, одного втраченого стратегічного героя рекламного борду — акулу, яка всього-на-всього закликала відвідати історично-воєнну виставку, що розкриває всі деталі потоплення крейсеру мАсква.
Як кажуть самі творці проєкту, увага в будь-якому прояві до важливого продукту їх дуже тішить. Адже така завзята жага “доторкнутися” до нього буквально, є лише свідченням небайдужості, що відгукається навіть у такій дії. Але така реклама дуже дорого коштує.
Організатори москвотоплення звернулися у своїх соціальних мережах до громадськості з проханням не красти акулу, бо це унеможливлює її можливість виконання стратегічного завдання.