Акулу поцупили в київському метро: міф чи правда?
30 Сер 2023, 10:27

Акулу поцупили в київському метро: міф чи правда?

Рекламний носій проєкту “Отріцатєльноє всплитіє” викликав бурхливу реакцію відвідувачів метрополітену так, що одразу зник з очей та радарів.

Brain Tank  для проекту “Отріцатєльноє всплитіє” створив промо завдяки нестандартним рекламним носіям на багатьох гілках та станціях київського метрополітену. 

За декілька днів після запуску кампанії було виявлено, як мінімум, одного втраченого стратегічного героя рекламного борду — акулу, яка всього-на-всього закликала відвідати історично-воєнну виставку, що розкриває всі деталі потоплення крейсеру мАсква.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Як кажуть самі творці проєкту, увага в будь-якому прояві до важливого продукту їх дуже тішить. Адже така завзята жага “доторкнутися” до нього буквально, є лише свідченням небайдужості, що відгукається навіть у такій дії. Але така реклама дуже дорого коштує.

Організатори москвотоплення звернулися у своїх соціальних мережах до громадськості з проханням не красти акулу, бо це унеможливлює її можливість виконання стратегічного завдання.

Розкажіть друзям про новину