Рекламний носій проєкту “Отріцатєльноє всплитіє” викликав бурхливу реакцію відвідувачів метрополітену так, що одразу зник з очей та радарів.
Brain Tank для проекту “Отріцатєльноє всплитіє” створив промо завдяки нестандартним рекламним носіям на багатьох гілках та станціях київського метрополітену.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/08/pr_rvkpnh_shark-release_01_1900x1200___braintank-1024x647.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/08/pr_rvkpnh_shark-release_01_1900x1200___braintank-1024x647.jpg?x82823)
За декілька днів після запуску кампанії було виявлено, як мінімум, одного втраченого стратегічного героя рекламного борду — акулу, яка всього-на-всього закликала відвідати історично-воєнну виставку, що розкриває всі деталі потоплення крейсеру мАсква.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/08/pr_rvkpnh_shark-release_02_1900x1200___braintank-1024x647.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/08/pr_rvkpnh_shark-release_02_1900x1200___braintank-1024x647.jpg?x82823)
Як кажуть самі творці проєкту, увага в будь-якому прояві до важливого продукту їх дуже тішить. Адже така завзята жага “доторкнутися” до нього буквально, є лише свідченням небайдужості, що відгукається навіть у такій дії. Але така реклама дуже дорого коштує.
Організатори москвотоплення звернулися у своїх соціальних мережах до громадськості з проханням не красти акулу, бо це унеможливлює її можливість виконання стратегічного завдання.