Скотт, новий шотландський талісман для догляду за газоном Scotts Miracle-Gro гарантує споживачам газони такими ж зеленими, як і його, згідно з новою кампанією бренду «Scotts for Scott», створеної у співпраці з агентством Mullenlowe Boston та New York.
У рекламі Скотт описується як людина, яка «оголосила його своїм благородним зобов’язанням… допомагати, а також захистити [домовласників] від помилок, які можна легко вирішити за допомогою продуктів догляду за газонами Scotts».
Якщо новий персонаж виглядає знайомим, це тому, що його зіграв норвезький актор Крістофер Хіджу, зірка серіалу «Гра престолів».
«Він є уособленням цієї пристрасної, непримиренної людини, яка захоплена газонами. Якщо він не може переконати вас, як легко мати і насолоджуватися гарним газоном, я не знаю, хто може. Найкращі результати, на які ми могли б сподіватися, – це побачити найзеленішу траву всюди». – заявив Тім Ваккаріно, виконавчий креативний директор Mullenlowe Boston та New York.