У зв’язку з тим, що споживачам все частіше потрібно збільшити площу свого домашнього офісу, Canon зробив перший значний маркетинговий хід для просування своїх принтерів, сканерів та інших рішень для гібридних робочих місць, проводячи нову кампанію за участю актора серіалу «Дивні дива» Бретта Гельмана.
Це перша робота нових агентств Canon: McCann Detroit та MRM Media.
«Компанія Canon добре відома завдяки деяким частинам нашого портфоліо продуктів, але для нас було важливо підняти рівень і дати більш повне уявлення про типи рішень, які ми маємо», — сказав Кевін Прайс, директор з маркетингової стратегії, маркетингу каналів збуту та стратегічного планування обслуговування, Canon USA, додавши: «Ми хочемо використовувати цю кампанію як поштовх, щоб допомогти виявити нові способи, за допомогою яких бренд може приносити користь клієнтам».
Робота McCann Detroit та MRM Media для Canon сприятиме просуванню таких продуктів, як передплата струменевих принтерів, а також інструментів для спілкування та спільної роботи.
Прайс сказав, що мета цього креативу — привернути увагу споживачів, і для цього Canon та McCann Detroit дебютують у кампанії із трьома гумористичними роликами, два з яких дебютують під час вручення премії «Еммі». У рекламі Гельман грає різних персонажів, таких як власник бізнесу та студент.
«Бретт Гельман був ідеальним вибором для ролі в рекламі через його здатність витягнути драму з будь-якої ситуації та його поточної культурної значущості з його ролями в деяких із найпопулярніших телешоу», — сказав Кобаяші, додавши, що бренду потрібен актор, який міг би допомогти зв’язати Canon з культурою та знайти відгук у клієнтів.
Робота — це початок інтегрованої маркетингової кампанії, яка проходитиме через соціальні та діджитал канали.