Айдентика для інноваційного парка Львова отримала Red Dot
09 Сер 2022, 10:47

Айдентика для інноваційного парка Львова отримала Red Dot

В рамках проєкту Lviv Tech City агенція IAMIDEA розробила бренд-стратегію, комунікаційне повідомлення та айдентику. 

Зазвичай, люди асоціюють Львів зі старовинною архітектурою, брущаткою та баром “П’яна вишня”. Як інтегрувати житловий парк майбутнього в історичне та старовинне місто?

Ми зрозуміли, що аудиторією LTC є люди, які прагнуть від Львова більшого, ніж історичний центр. Аудиторія інноваційного простору – молода IT спільнота. Вони живуть і працюють, аби нові технології ставали частиною буденного життя українців. Наші люди створюють майбутнє та живуть “на крок попереду” –  цей інсайт став основним для стратегічної ідеї бренду. А згодом, перетворився на слоган Lviv Tech City – “На крок вперед”.
Арам Сімонян та Ігор Фінашкін
засновники агенції IAMIDEA


Lviv Tech City функціонує в екосистемі «Живи — Працюй — Навчайся — Відпочивай». Усе необхідне для життя та розвитку розташовано в одному комплексі. Аби зрозуміти, як працює інноваційний парк та поринути у його систему, команда відвідала будівництво у Львові. 

Оскільки айдентика LTC оточуватиме резидента постійно, креативники намагалися створити дизайн, що не набридне та буде комфортним для життя. 

IAMIDEA розробили логотип, стилістику, стилеутворюючі елементи, підібрали шрифти та кольори. Основою логотипу стала фігура – квадрат, що поділений на три рухомих блоки. Він символізує стабільність та одночасний рух, розвиток. Використовуючи асоціації, креативники підібрали 4 кольори, що диференціюють кожний блок. Так, блакитний позначає бізнес зону, помаранчевий – житлову зону, зелений – зону для навчання, а жовтий – для відпочинку.

За створену айдентику для Lviv Tech City агенція IAMIDEA отримала престижну дизайн-нагороду Red Dot у категорії «бренд-дизайн та айдентика».

Дизайн-система є модульною, а отже показує логотип у різних варіаціях. Так, ключові зображення виглядають по-різному, але завжди залишаються в одній візуальній концепції. 

Для складної екосистеми LTC необхідно було придумати простий та зрозумілий дизайн, що буде функціональним у використанні. Тут стався match продукту та нашого дизайн-втілення, адже інноваційні рішення мають спрощувати життя, а не навпаки.
Вікторія Кривинець
арт-директор проєкту

Розкажіть друзям про новину