На археологічній ділянці, відомій як Хегра або Мадаїн Саліх, що знаходиться на північному заході Саудівської Аравії є 111 скельних поховань.
Adidas вирішив представити футбольну форму Саудівської Аравії сезону 2023-24 на цій пам’ятці, і про це знову заговорили в мережі.
У ефектному трюку глядачі бачать величезну зелену футболку, що розвивається під вітрами пустелі, показуючи масштаб історичної будівлі.
Лише два роки тому цей район був відкритий для туристів, після того, як він залишався незайманим протягом тисячоліть. На щастя, ця активація Adidas була створена за допомогою комп’ютерної графіки VertexCGI без шкоди для пам’ятки.
Користувачі соціальних мереж позитивно оцінили відео після того, як директор з маркетингу бренду Пол О’Коннор опублікував його. Це частина кампанії спортивного гіганта «Impossible Is Nothing», яка вперше була запущена в 2004 році.
Так само на початку року Adidas представив інсталяцію, створену за допомогою комп’ютерної графіки та присвячену перемозі Ліонеля Мессі на чемпіонаті світу, що призвело до приголомшливих 250 мільйонів показів.
Тоді О’Коннор сказав, що ця рекламна кампанія багато чому навчила: «Рентабельність інвестицій була неймовірною порівняно з фізичною активацією. Комп’ютерна графіка — це, безперечно, майбутнє».