ADC*School представив нову комунікаційну кампанію
28 Гру 2022, 12:25

ADC*School представив нову комунікаційну кампанію

Дизайн агенція диджитал продуктів Lazarev. розробила комунікаційну кампанію для освітнього проєкту Клубу арт-директорів України ADC*UA – ADC*School. 

ADC*School — освітній проєкт Клубу арт-директорів України для молодих креаторів та студентів у сфері реклами та маркетингу. Проєкт містить серію відкритих лекцій від топових українських креативників, членів ADC*UA. Усі лекції присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?»: від стратегії, брифу та створення ідеї – до продакшну. 

Слава Денис, Президент Клубу ADC*UA, креативна директорка Cheil Ukraine, прокоментувала проєкт: “Війна дуже впливає на роботу кожного, зокрема креативника. Тому в лекціях нам важливо було розкрити тему креативу в контексті війни та втілити цю ідею в комунікаційну кампанію. Ми дуже вдячні команді Lazarev.agency, якій вдалося донести наш задум”. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

“Ми взяли контекст за основу та створили ідею пікселів, що під час кризи та війни розʼєдналися на шматочки. Але ми, креативники, можемо їх зібрати воєдино. Наша кампанія має патріотичний напрямок, основні кольори — це жовтий та фіолетовий, що є натяком на прапор України”, — Ірина Степанченко, project manager в агенції Lazarev.

“Переконана, що доволі часте використання кольорів українського прапора в культурних проєктах нормальна практика. Тому що ці кольори відразу дають розуміння контексту глядачеві. До того ж ми дещо змінили відтінки синього та жовтого й обирали більш яскраві та молодіжні — саме такі краще відповідають на інтереси нашої ЦА”, — Марія Прокопенко, Graphic designer Lazarev.agency. 

“В дизайні ми не мали на меті надмірно використовувати кольори національної символіки, хоча, на мій погляд, культурні проєкти повинні містити такі елементи. Адже це допомагає підіймати розуміння національної ідентичності з якогось поверхневого рівня і спонукати заглиблюватись у її справжній сенс”,Кирило Лазарєв, СЕО Lazarev.agency.

Розкажіть друзям про новину