83% українців продовжують стабільно донатити або волонтерити: опитування
08 Січ 2024, 16:11

83% українців продовжують стабільно донатити або волонтерити: опитування

Донатинг став невід’ємною частиною життя українців. Незважаючи на побутуючі оцінки, що українці стали менш активними в цьому сенсі, дані показують, що аж 83% українців донатили гроші або волонтерили протягом останніх 3 місяців. Мова про комплексне соціологічне дослідження Pace Panel, яке Publicis Groupe Ukraine провела разом із Factum Group Ukraine у 2023 році. 

У порівнянні з даними того ж дослідження 2022 року кількість донаторів збільшилась на 1%. Тож можна припустити, що саме через ріст об’ємів потреб, збори стає важче закривати.

Є певні зміни у тому, як українці допомагають. Адже збільшилась частка донаторів коштів (60%) та речей (46%), при цьому менше людей займаються волонтерською діяльністю (16%). 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Найбільше донатять люди віком 25-34 роки (87%), а також 16-24 (85%) і 35-44 (84%). Дещо менша активність у людей віком 45-54 (80%) та 55-64 (78%), та у будь-якому випадку дані показують, що незалежно від віку українці активно включені в допомогу. 

Стабільно тримається високий рівень зацікавленості в благодійності — 34% у 2023 та у 2022 роках. І він майже на 10% вищий за середній по Європі (25%). Здебільшого пошуком ідей для донатів українці займаються в інтернеті (42%) та соцмережах (18%).  

Українці очікують такої ж поведінки від бізнесу. 51% людей вважає, що бренди та компанії мають так само підтримувати ЗСУ та донатити. І у порівнянні з минулим роком цей показник виріс на 2%. Аж 59% людей в Україні готові рекомендувати до покупки ті бренди, які підтримують воїнів, а 43% рекомендуватимуть компанії, що допомагають різним волонтерським рухам. 

Команда Publicis Groupe Ukraine закликає продовжувати донатити.

У дослідженні взяло участь 3 200 респондентів, що відображають все населення України в містах 10К+ віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). Це 4 хвиля дослідження, репрезентативна за віком та статтю з широкою географією (як великі, так і маленькі міста), що проводилась онлайн у вересні 2023 року. Перша, друга та третя хвилі відбулись у 2019, 2020 та 2022 рр.

Розкажіть друзям про новину