50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали за донат дітям
04 Жов 2022, 11:06

50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали за донат дітям

50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали для старту рекламних кампаній. Кому проєкт корисний? По-перше, бізнесу, який має в найкоротші сроки адаптувати всі платформи комунікації українською мовою: логотипи, віжуали, сайти, — згідно зі вступу закону про державну мову в дію або потребує швидкого старту без великих бюджетів. По-друге, гроші з цього дизайн-марафону підуть у БФ «Діти Героїв», що опікується дітьми, які втратили батьків під час війни, у тому числі в Маріуполі, Бучі та Чернігові.

Ціль марафону «Схвильовані» — зібрати 500 000 грн донатів і перезапустити брендинг 50 українських бізнесів. Марафон триватиме два місяці, протягом яких учасники отримають: новий логотип, з яким бізнес стане впізнаваним; візуальний гайд, що містить шрифти та кольори; креатив для SMM (один віжуал для соцмереж для старту в рекламі).

Як узяти участь?

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen
  • Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф
  • Зробити донат на рахунок марафону
  • Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній
  • Перезапустити свій бізнес із новою силою
Я сам із Донецька, живу у війні вже довго й навіть не уявляю як малечі в таких обставинах. Саме тому ми змінили назву агенції, перейшли на українську та хочемо підтримати як бізнеси, яким це дається важко, так і дітей, яким потрібна психологічна реабілітація та фінансова підтримка.
Артем
засновник студії

Фонд опікується понад 800 дітьми, а до кінця року планує 5000 підопічних. Кошти зібрані в дизайн-марафоні будуть витрачені на теплий одяг для малечі, адже більшість лишилась не тільки без батьків, а й домівок, речей та фінансової стабільності.

Розкажіть друзям про новину