5 трендів корпоративного мерчу у 2024: як брендам привертати увагу
24 Січ 2024, 14:04

5 трендів корпоративного мерчу у 2024: як брендам привертати увагу

Тренди корпоративного мерчу давно вийшли за рамки футболок, пляшок та блокнотів. Компанії все частіше шукають способи вразити своїх клієнтів та співробітників на новому рівні. А це значить, що вони дійшли істини: щоб виділитися, важливо слідкувати за новими тенденціями, а іноді — навіть створювати їх. 

Привіт, я Катя Клименко, Account Manager у компанії infocus. І я ніколи не хотіла працювати в маркетингу, але як то кажуть: «ніколи не говори «ніколи». Тож, почавши, я вже не змогла зупинитися. За 4 роки роботи я мала багацько випробувань, і як результат — чимало цікавих кейсів та знайомих майже на кожній митниці. А в одному з проєктів я, наприклад, проконтролювала виробництво, упакувала й розвезла 1681 худі на 13 країн. 

Тому поговорімо про ключові тенденції мерчу 2024 року та секрети лідерства у сфері корпоративного стилю.

Персоналізований дизайн

Бренди прагнуть до унікальності, тому звертаються до основи мерчу — персоналізації. Це нові, необмежені можливості вираження індивідуальності та залучення цільової авдиторії. 

Прикладом такої тенденції є компанія Laska Store, яка створює персоналізовані футболки та кофти. На їхньому сайті є конструктор, на якому можна створити мерч під себе чи свою компанію.

Соціальні послання

Люди хочуть бути частиною чогось більшого, а не просто купувати товар — вони прагнуть підтримувати компанії, які роблять активні внески в соціальні та екологічні питання.

Саме тому зростає попит на мерч із соціальними посланнями. Це може стосуватися захисту довкілля, боротьби з нерівністю, підтримки освіти чи інших питань.

Як приклад, ініціатива компанії infocus — infocus.goods. Із початком повномасштабного вторгнення наша команда, як і всі, прагнула допомогти країні та українцям. Відтак ми почали створювати автентичні набори — стартер паки, які можна купити, а кошти з продажу будуть переведені на благодійність.

Наша мета — просувати все, що робить українців українцями. Ми не просто друкуємо партію футболок, а робимо мерчем незвичні речі, наприклад, борщ або чорнобривці.

Ресайклінг або продукти з декількома способами використання

У період надмірного споживання найголовніше — виробляти щось, що реально необхідне людині. Для цього продукція має бути або універсальною, або мати можливість отримати друге життя. Але варто проявити більше креативності, щоб створити дійсно унікальний продукт. Камон, турбота про довкілля не має обмежуватися чашками з бамбука! 

Компанія infocus також має кейс на цю тему: на одному із заходів учасники отримували подарунки — брендовані свічки із захисним папірцем зверху, на якому було насіння польових квітів. Коли свічка догорить, то в тару можна додати землю, покласти цей папірець і насолоджуватися новенькими паростками квітів. Ось вам і повторне життя для мерчу.

Тиха розкіш

У 2024 році справжня тиха розкіш мерчу — у простоті та елегантності дизайну, що додає впевненості та вишуканості бренду. 

Замість перенасичених деталей, мінімалізм дозволяє створювати мерч, який виглядає преміально. Але такий дизайн не повинен обмежуватися лише розміщенням лого бренду. За допомогою креативного підходу можна створити унікальні візуальні рішення. 

Наприклад, як компанія A24. Навіть через простий рушник можна виразити стиль та привернути увагу клієнтів.

Акцент на ментальний спокій

У надто напруженому світі та ще й із шаленим темпом життя, бренди мають виявляти справжню турботу про добробут своїх співробітників та клієнтів. Наприклад, пропонувати мерч, який допомагає абстрагуватись і відпочити. 

Це можуть бути аромасвічки, антистресові іграшки, подушки, речі для спорту тощо. Проте, можна не тільки використати функціональні речі, але і створювати лаконічний та спокійний дизайн, який викликатиме асоціації з гармонією та рівновагою.

Наприклад, український бренд COOSH запустив ініціативу на підтримку ментального здоров’я. Купуючи їхній светр для ментальної підтримки, українці можуть отримати безплатну онлайн-консультацію з психологом.

Підсумок

За сучасними тенденціями (що неабияк тішить) бренди припинили використовувати корпоративний мерч лише як рекламний інструмент, а почали виражати за його допомогою цінності компанії.

Це дозволяє підходити до своєї авдиторії більш особисто та емоційно. А клієнти та співробітники не лише отримують продукт, але й відчувають себе частиною чогось більшого. Слідкуйте за трендами та створюйте власні, щоб ваша компанія сяяла на весь світ, а мерч їй у цьому допомагав! 

Розкажіть друзям про новину