Бренд «Львівські дріжджі» у співпраці з агенцією цифрового маркетингу Hashtag розробили креативну маркетингову кампанію, спрямовану на подолання бар’єру та страху перед випіканням, залучивши нову аудиторію — любителів кінематографу. Проєкт з кінорецептами поєднав любов до випічки та фільмів, зробивши кіногероїв умовними амбасадорами продукту.
Цілі проєкту з кінорецептами
- залучення нової аудиторії, переважно молоді, яка вважає випікання складним та довгим процесом;
- збільшення впізнаваності бренду серед цієї аудиторії;
- подолання бар’єру перед випіканням: показати, що цей процес може бути легким та захопливим навіть для новачків;
- підвищення взаємодії з брендом: збільшити кількість показів, охоплень та підписників «Львівських дріжджів» у соціальних мережах.
Реалізація проєкту
Аналіз аудиторії та вибір кінострічок
Спочатку був проведений детальний аналіз цільової авдиторії та обрані найпопулярніші фільми, серіали та мультфільми різних періодів, які є знаковими для людей різних вікових категорій і жанрових вподобань. Таким чином вдалося охопити ширшу аудиторію та збільшити впізнаваність бренду серед нових потенційних споживачів.
Розробка рецептів та створення контенту
Кожен з шести унікальних кінорецептів був створений з урахуванням можливостей новачків у випіканні та доступних кожному інгредієнтів, які легко знайти. Щоб кожен глядач, незалежно від віку, інтересів та кулінарних здібностей, міг з легкістю відтворити рецепт культової випічки.
Відео знімали зважаючи на стилістику кожного фільму, з відповідними атрибутами, саундтреком та цитатами, які передають атмосферу фільму.
Просування у соціальних мережах
Проєкт з кінорецептами був запущений на трьох платформах: YouTube, Instagram та TikTok. Формати відео були адаптовані під кожну з них:
- YouTube: горизонтальні відео до 3-х хвилин.
- Instagram та TikTok: вертикальні відео до 1 хвилини.
Використання різних майданчиків просування допомогло досягти ширшу аудиторію та познайомити з брендом більшу кількість людей, залучивши їх до випікання смаколиків від улюблених кіногероїв.
Результати проєкту
Кампанія з кінорецептами досягла значних успіхів, залучивши молоду аудиторію до випікання, про що свідчать показники ефективності:
- покази — 23 526 766
- охоплення — 4 355 326
- перегляди — 3 067 017
- взаємодія — 85 344
- підписники — 2 092