23,5 млн показів: бренд дріжджів створив випічку за рецептами культових кіногероїв
10 Чер 2024, 17:16

23,5 млн показів: бренд дріжджів створив випічку за рецептами культових кіногероїв

Бренд «Львівські дріжджі» у співпраці з агенцією цифрового маркетингу Hashtag розробили креативну маркетингову кампанію, спрямовану на подолання бар’єру та страху перед випіканням, залучивши нову аудиторію — любителів кінематографу. Проєкт з кінорецептами поєднав любов до випічки та фільмів, зробивши кіногероїв умовними амбасадорами продукту.

Цілі проєкту з кінорецептами

  1. залучення нової аудиторії, переважно молоді, яка вважає випікання складним та довгим процесом;
  2. збільшення впізнаваності бренду серед цієї аудиторії;
  3. подолання бар’єру перед випіканням: показати, що цей процес може бути легким та захопливим навіть для новачків;
  4. підвищення взаємодії з брендом: збільшити кількість показів, охоплень та підписників «Львівських дріжджів» у соціальних мережах.

Реалізація проєкту

Аналіз аудиторії та вибір кінострічок

Спочатку був проведений детальний аналіз цільової авдиторії та обрані найпопулярніші фільми, серіали та мультфільми різних періодів, які є знаковими для людей різних вікових категорій і жанрових вподобань. Таким чином вдалося охопити ширшу аудиторію та збільшити впізнаваність бренду серед нових потенційних споживачів.

Розробка рецептів та створення контенту

Кожен з шести унікальних кінорецептів був створений з урахуванням можливостей новачків у випіканні та доступних кожному інгредієнтів, які легко знайти. Щоб кожен глядач, незалежно від віку, інтересів та кулінарних здібностей, міг з легкістю відтворити рецепт культової випічки.

Відео знімали зважаючи на стилістику кожного фільму, з відповідними атрибутами, саундтреком та цитатами, які передають атмосферу фільму.

Просування у соціальних мережах

Проєкт з кінорецептами був запущений на трьох платформах: YouTube, Instagram та TikTok. Формати відео були адаптовані під кожну з них:

  • YouTube: горизонтальні відео до 3-х хвилин.
  • Instagram та TikTok: вертикальні відео до 1 хвилини.

Використання різних майданчиків просування допомогло досягти ширшу аудиторію та познайомити з брендом більшу кількість людей, залучивши їх до випікання смаколиків від улюблених кіногероїв.

Результати проєкту 

Кампанія з кінорецептами досягла значних успіхів, залучивши молоду аудиторію до випікання, про що свідчать показники ефективності:

  • покази — 23 526 766
  • охоплення — 4 355 326
  • перегляди — 3 067 017
  • взаємодія — 85 344
  • підписники — 2 092
Кожного разу, коли бренд «Львівські дріжджі» контактує з новою аудиторією, ми отримуємо захоплені та здивовані відгуки. Люди не очікують того, що дріжджі можуть мати таку якісну рекламу. Як бренд-менеджерка, я не можу не радіти цим реакціям. Справді пишаюся якістю проєктів, які ми реалізуємо разом з агенцією Hashtag. А проєкт з кінорецептами є яскравим та якісним початком роботи з залучення нової аудиторії до цієї категорії. Тож далі буде…
Марія Михайлова
бренд-менеджерка бренду «Львівські дріжджі»

Розкажіть друзям про новину