23,5 млн показів: бренд дріжджів створив випічку за рецептами культових кіногероїв
10 Чер 2024, 17:16

23,5 млн показів: бренд дріжджів створив випічку за рецептами культових кіногероїв

Бренд «Львівські дріжджі» у співпраці з агенцією цифрового маркетингу Hashtag розробили креативну маркетингову кампанію, спрямовану на подолання бар’єру та страху перед випіканням, залучивши нову аудиторію — любителів кінематографу. Проєкт з кінорецептами поєднав любов до випічки та фільмів, зробивши кіногероїв умовними амбасадорами продукту.

Цілі проєкту з кінорецептами

  1. залучення нової аудиторії, переважно молоді, яка вважає випікання складним та довгим процесом;
  2. збільшення впізнаваності бренду серед цієї аудиторії;
  3. подолання бар’єру перед випіканням: показати, що цей процес може бути легким та захопливим навіть для новачків;
  4. підвищення взаємодії з брендом: збільшити кількість показів, охоплень та підписників «Львівських дріжджів» у соціальних мережах.

Реалізація проєкту

Аналіз аудиторії та вибір кінострічок

Спочатку був проведений детальний аналіз цільової авдиторії та обрані найпопулярніші фільми, серіали та мультфільми різних періодів, які є знаковими для людей різних вікових категорій і жанрових вподобань. Таким чином вдалося охопити ширшу аудиторію та збільшити впізнаваність бренду серед нових потенційних споживачів.

Розробка рецептів та створення контенту

Кожен з шести унікальних кінорецептів був створений з урахуванням можливостей новачків у випіканні та доступних кожному інгредієнтів, які легко знайти. Щоб кожен глядач, незалежно від віку, інтересів та кулінарних здібностей, міг з легкістю відтворити рецепт культової випічки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Відео знімали зважаючи на стилістику кожного фільму, з відповідними атрибутами, саундтреком та цитатами, які передають атмосферу фільму.

Просування у соціальних мережах

Проєкт з кінорецептами був запущений на трьох платформах: YouTube, Instagram та TikTok. Формати відео були адаптовані під кожну з них:

  • YouTube: горизонтальні відео до 3-х хвилин.
  • Instagram та TikTok: вертикальні відео до 1 хвилини.

Використання різних майданчиків просування допомогло досягти ширшу аудиторію та познайомити з брендом більшу кількість людей, залучивши їх до випікання смаколиків від улюблених кіногероїв.

Результати проєкту 

Кампанія з кінорецептами досягла значних успіхів, залучивши молоду аудиторію до випікання, про що свідчать показники ефективності:

  • покази — 23 526 766
  • охоплення — 4 355 326
  • перегляди — 3 067 017
  • взаємодія — 85 344
  • підписники — 2 092
Кожного разу, коли бренд «Львівські дріжджі» контактує з новою аудиторією, ми отримуємо захоплені та здивовані відгуки. Люди не очікують того, що дріжджі можуть мати таку якісну рекламу. Як бренд-менеджерка, я не можу не радіти цим реакціям. Справді пишаюся якістю проєктів, які ми реалізуємо разом з агенцією Hashtag. А проєкт з кінорецептами є яскравим та якісним початком роботи з залучення нової аудиторії до цієї категорії. Тож далі буде…
Марія Михайлова
бренд-менеджерка бренду «Львівські дріжджі»

Розкажіть друзям про новину