Kyiv Media Week презентує ексклюзивні аналітичні дослідження контент-індустрії України в умовах повномасштабної війни
10 Гру 2024, 11:03

Kyiv Media Week презентує ексклюзивні аналітичні дослідження контент-індустрії України в умовах повномасштабної війни

Головна медійна подія України — форум Kyiv Media Week, який на початку жовтня зібрав у Києві сотні представників медіагруп, продакшен-компаній, платформ, державного сектору та міжнародних організацій, презентує KMW’24 White Paper — ексклюзивну збірку аналітичних досліджень контент-індустрії України в умовах повномасштабної війни.

«Від початку повномасштабного вторгнення ми постійно чуємо, що індустрія зазнає значних змін: глядачі потребують нових тем і форм контенту, виробники змінюють моделі фінансування та монетизації, зʼявляються нові колаборації, ринок вперто шукає шляхи відновлення, а бізнеси – можливості входу за звичні межі. Певні наслідки цих змін ми відчуємо у далекій перспективі, та деякі, виражені у великих трендах і конкретних цифрах, можна побачити вже сьогодні. Власне на них ми і зосередилися у цьогорічному KMW White Paper, — коментує керівниця напряму досліджень MRM Анастасія Рахманіна. — У фокусі аналітичних матеріалів — традиційні для досліджень компанії Media Resources Management сегменти індустрії: ми продовжуємо препарувати телевізійний ефір, рахувати касові збори фільмів у кіно, слідкувати за виробництвом теле- та кінопродукту. Проаналізувати сегмент платформ нам допомогли колеги з міжнародної компанії BB Media, а дослідити зміни глядацької поведінки та преференцій – Київський міжнародний інститут соціології. На останньому матеріалі хочу наголосити окремо, адже це єдине на сьогодні актуальне соціологічне дослідження української аудиторії, що системно платить за контент у кінотеатрах та на платформах, а відтак важко перебільшити її внесок у сталість індустрії, особливо за умов турбулентності рекламного ринку та критичного зменшення державної підтримки».

У підсумковому документі форуму опубліковані вісім аналітичних досліджень, що були здійснені організатором KMW — медіаконсталтинговою компанією MRM та партнерами форуму:

  1. Українське телебачення часів повномасштабної війни:міграція аудиторії, лідери теледивлення, відновлення рекламного ринку
  2. Тренди теледивлення: структура ефіру українського ТБ 2021/2023 років із погляду видів трансльованого контенту
  3. Серіали на українському телебаченні 2021/2023: обсяги трансляції, територія виробництва, друге життя бібліотечного контенту
  4. Кінопрокатний ринок України часів повномасштабної війни: національні релізи, дистрибутори, лідери прокату
  5. Рейтинг ефективності українських кіновиробників 2014–2024 рр: найкасовіші локальні фільми; найефективніші продюсери, режисери, сценаристи й оператори (з погляду зборів у національному прокаті)
  6. Як змінилися глядацькі настрої українців під час повномасштабної війни: кінотеатри, платформи, готовність платити за контент: результати дослідження на підставі соціологічного опитування КМІС
  7. Потенціал стримінгового ринку України: монетизація, контент, партнерства. Спеціальне дослідження BB Media
  8. Еволюція українського контенту на міжнародному ринку VoD: як унікальні проєкти з України завойовують аудиторію в усьому світі. Спеціальне дослідження BB Media

Завантажуйте KMW’24 white paper за посиланням.

Нагадаємо, чотирнадцятий Kyiv Media Week відбувся 3–4 жовтня у Києві, де зібрав понад 400 гостей та потужну команду зі 77 спікерів. Дводенна програма KMW включила 25 секцій: доповіді, панельні дискусії, кейс-стаді, показ епізоду нового серіалу та низку неформальних заходів. Для тих, хто не зміг відвідати всі секції, організатори підготували KMWʼ2024 Podcast, що містить аудіозаписи 15-ти панельних дискусій та кейс-стаді. Усі випуски вже доступні на YouTube, Spotify, Apple Podcasts, YouTube Music, Castbox.

KMW’24 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Генеральний медіапартнер: 1+1 Media.

Партнери KMW’24: Heart of Europe, Serial Killer, FILM.UA Group, Українська кіноасоціація, Omdia, BB Media, Державне агентство України з питань кіно, NAM Summit, ProKino, Nerd Agency, Brandly, Boxed Off, Setanta Sports.

Медіапартнери: Detector media, Starlight Media, Київ 24,MMR,Delo.ua, WoMo,Київстар ТБ, Megapolis+.

Мінеральний партнер: Крайна.

Партнери кава-брейків: Асканія FMCG, Lavazza, Dilmah.

Мережеві партнери: Jack Daniel’s, сидр Cidre Royal, вина Villa UA.

Організатор KMW — Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанія в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.

Розкажіть друзям про новину