29 листопада на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2024 були оголошені найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні.
Гран-прі премії отримав проєкт «Найбільший збір країни для посилення ППО», створений агентством BetterSvit для компанії Нова пошта та благодійного фонду «Повернись живим».
Агенція Postmen стала «Комунікаційною агенцією року». У 2024 році вона представила 7 кампаній, які потрапили до шорт-листа Effie Awards Ukraine у 12 різних категоріях. Три з них здобули золото, одна — срібло, і дві — бронзу.
Effie Awards — це найпрестижніша світова нагорода у сфері маркетингових комунікацій, яка проводиться вже понад 55 років. Сьогодні Effie відзначає ефективність у всьому світі — понад 55 програм на 125 ринках. В Україні премія проходить у 2024 році вже 18-й раз.
Цьогоріч у конкурсній програмі було представлено 87 категорій, серед яких 35 індустріальних і 52 спеціальних. До складу журі премії увійшло більше 260 провідних фахівців з рекламно-комунікаційної індустрії.
Конкурс відбувся у три етапи суддівства. У першому турі журі обрали фіналістів, у другому турі визначили переможців у категоріях — бронзових, срібних і золотих нагород, а вже на засіданні Гранд журі було обрано найефективнішого з найефективніших — переможця Гран-прі.
Цього року на премії було вручено 17 золотих, 20 срібних і 33 бронзові нагороди, а також Гран-прі.
Ознайомитись з іменами цьогорічних переможців Effie Awards Ukraine можна за посиланням.