Бабуся-геймерка cтала обличчям нової колекції IKEA
21 Жов 2024, 16:47

Бабуся-геймерка cтала обличчям нової колекції IKEA

ІКЕА запросила 76-річну шотландську геймерку стати обличчям своєї нової колекції.

Стримерка Twitch Кет Бові, також відома як Grumpygran1948, стала новим британським обличчям колекції BRÄNBOLL від IKEA, яка була спеціально розроблена, щоб задовольнити різноманітні потреби геймерів та їхніх родин.

Бові, яка почала грати у 2017 році після того, як її онук познайомив її з кіберспортом, отримала спонсорську підтримку та визнання від професійних стримерів на початку цього року і змогла монетизувати свій контент. Вона сподівається створити привітну спільноту однодумців-геймерів старшого віку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Співпраця ІКЕА з геймеркою стала результатом дослідження ритейлера, яке показало, що у Великій Британії налічується щонайменше сім мільйонів геймерів віком понад 55 років.

Дослідження IKEA також показало, що майже половина (49%) геймерів ідентифікують себе як жінки. Незважаючи на це, багато хто все ще вважає, що типовий геймер — це чоловік (44%), а не жінка (9%). Крім того, більше третини (35%) геймерів мають дітей віком до 18 років, причому більшість з цих батьків (69%) бачать в іграх хороший спосіб декомпресії. Так само третина бабусь і дідусів (33%) вважають, що ігри — це хороший спосіб налагодити зв’язок між поколіннями в родині.

Розкажіть друзям про новину