Благодійні дропи, десерти та ролики: добірка ініціатив українських брендів до Рожевого жовтня
21 Жов 2024, 13:43

Благодійні дропи, десерти та ролики: добірка ініціатив українських брендів до Рожевого жовтня

Жовтень — це Місяць обізнаності про рак молочної залози. У цей час світові бренди та компанії організовують благодійні збори, освітні проєкти та інші ініціативи.

Українські бренди також не пройшли повз цієї важливої події. MMR підготував для вас добірку ініціатив від вітчизняних компаній до Рожевого жовтня.

Інтернет-магазин харчових добавок для спортсменів GymBeam додав до свого логотипу рожеву стрічку — cимвол боротьби з раком молочної залози.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Український бренд одягу Rikky Hype разом з онкологом, мамологом Денисом Помінчуком запустили проєкт, у якому знайомлять з жінками, що боряться з раком молочної залози, та нагадують про важливість регулярних чекапів.

Львівська мережа «Каферинок», що поєднує формати магазину продуктів і кафе, запустила десерт у формі грудей зі шрамом, який лишається від операції.

Агентство інфлюенс-маркетингу WhyNot?Enot та Фонд боротьби з раком випустили ролик до Місяця обізнаності про рак молочної залози, у якому Вікторія Скок, що бореться з раком грудей, стала гостею нічного ток-шоу «В гостях у рака».

Простір сексуальних знань і товарів Lovespace розігрує рожевий вакуумний стимулятор Satisfyer Pro 2 Classic Blossom на підтримку збору на ліки для жінок із метастатичним раком грудей.

Бренд жіночої білизни U-R-SO об’єднався з художницею Іриною Максимовою та фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family Ukraine, щоб нагадати про важливість планового обстеження грудей. У рамках проєкту Ірина Максимова намалювала груди відомих українок: Сабіни Мусіної, Лени Балбек, Юлії Тимошенко, Софії Безверхої, Марії Скорченко, Катерини Мотрич, Дарії Червоної, Ірини Виговської та Анни Бурячкової.

Бренд одягу з соціальною позицією FREEki відправить 10% від продажу теплих худі в рожевому та фіолетовому кольорах на загальний збір фонду Inspiration Family Ukraine.

Бренд домашнього текстилю Lotus Home та Благодійний Фонд «Квітна» презентували вірш-присвяту, авторкою якого стала поетеса Дар’я Лісіч.

Бренд одягу O.TAJE та бренд косметики для догляду за віями та бровами RevitaLash Україна презентували благодійний дроп «Рожевий назавжди».

Крафтова пончична Ponchyk Boy та український бренд жіночої білизни Brabrabra представили пончик «Піклунчик» до Місяця боротьби з раком грудей.

Бренд жіночого одягу VOVK та мережа лабораторій «Ескулаб» запропонували безкоштовно пройти аналіз на онкомаркер молочної залози.

Жіноча єврейська організація «Проект Кешер», благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family Ukraine та бренд жіночого одягу MustHave презентували спеціальний дроп «Be Your First Priority», до якого увійшли светри, сорочки з вишивкою, шапка та шарф, шопер, шкарпетки у білому та рожевому кольорах та косметичка.

Український бренд білизни ROÁR представив благодійний дроп, який покликаний нагадати жінкам про важливість самообстежень, регулярних візитів до лікаря та турботи про власне здоров’я.

Бренд преміальної косметики для обличчя та тіла Aweskin відправить 100 грн з кожного проданого засобу на підтримку фонду Inspiration Family Ukraine, який збирає 2,5 мільйона гривень для закупівлі ліків для жінок з метастатичним раком молочної залози.

Видання ELLE.UA, фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family Ukraine та бренд жіночого одягу MustHave поспілкувалися з трьома українками, які мають історію раку грудей, де запитали їх про життя після діагнозу, балансування між роботою, особистим і лікуванням, а також про поради, які вони б дали тим, хто лише стає на шлях боротьби.

Національна мережа аптек «Бажаємо здоров’я» ініціювала спеціальну кампанію до Всеукраїнського дня боротьби з захворюванням на рак молочної залози. Для інформування аудиторії про профілактику захворювання та важливість своєчасних чекапів мережа поширила преспаки серед блогерів та лідерів думок.

Розкажіть друзям про новину