Комунікаційна агенція Postmen очолила національний рейтинг креативності за результатами Ukrainian Creative Stories 2025.
Цей рейтинг щороку складає Всеукраїнська рекламна коаліція на основі балів у чотирьох ключових конкурсах: Kyiv International Advertising Festival (KIAF), ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards.
Postmen здобула 43 нагород — 17 золотих, 9 срібних та 16 бронзових. Також агенцію визнано найкращою на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами.
Проєкти, які журі відзначило особливо:
- «Шлях зерна» — артбук для компанії Kernel, що розповідає світу про війну в Україні і став інструментом культурної дипломатії.
- «Повертаємо Схід» — проєкт для кондитерської Honey. Ми повернули легендарний «Шахтарський» торт та створили відеоманіфест про Схід, памʼять та нашу ідентичність.
- «Найлегший пасажир в історії» — фільм до 15-річчя Uklon, який Postmen створили разом із режисером Антоніо Лукічем.
- Обличчя людяності — інформаційна кампанія для Superhumans Center, ПриватБанк та Mastercard, побудована навколо вірша Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти людина?», який зачитали Сергій Жадан та Саша Кольцова.
- Грай за Україну — проєкт для Нової пошти, амбасадоркою якого стала Еліна Світоліна, який спрямований на підтримку українців та є нагадуванням про важливість особистих перемог, навіть під час війни.