Український бренд домашнього текстилю презентував вірш-присвяту до Рожевого жовтня
10 Жов 2024, 16:54

Український бренд домашнього текстилю презентував вірш-присвяту до Рожевого жовтня

Український бренд домашнього текстилю Lotus Home та Благодійний Фонд «Квітна» оголосили про спільну благодійну ініціативу в рамках Місяця боротьби з раком молочної залози та презентували вірш-присвяту, авторкою якого стала поетеса Дар’я Лісіч.

Кампанія створена на честь жінок, які перенесли рак або знаходяться на етапі терапії. Головна мета проєкту — підвищити обізнаність українок про важливість самообстеження та регулярної діагностики, а також допомогти тим жінкам, які прямо зараз ведуть свою боротьбу з захворюванням.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Lotus home – домашні атрибути, що закохують у себе (@lotushome.ua)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Героїнями проєкту стали модель Аліна Мейєр, яка особисто зіштовхнулася з хворобою, пережила операцію з видалення молочних залоз та активно наголошує на необхідності чекапів і уваги до свого здоров’я. Учасниці агенції дорослих моделей «Життєлюб» Саболдаш Оксана та Земцева Валентина, а також поетеса, активістка, феміністка та, безпосередньо, авторка спеціально створеного вірша, який став центром ролика — Дарʼя Лісіч:

«твої лінії, риси, приховані згини,

твоя плавність у рухах і сила в руках. 

твій мʼякий силует під шарами тканини, 

твої зморшки від сміху на теплих щоках». 

Відеоманіфест демонструє невимовну силу, красу та ніжність жінок, що зіштовхнулись з випробуванням хворобою.

Рак молочної залози займає страшну лідируючу позицію серед онкологічних захворювань, і ми віримо, що кампанія приверне увагу жінок, які дотепер вагалися або переносили момент обстеження. А також висловить нашу підтримку всім тим жінкам, які своєю силою доводять, що діагноз — це просто діагноз, і з усім можна впоратись.
команда Lotus Home

Розкажіть друзям про новину