У межах Ukrainian Creative Stories 2025 відбулося підбиття підсумків Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР) — найпрестижнішої рекламної події країни, яка вже понад два десятиліття відзначає найкращі ідеї, що формують майбутнє креативної індустрії.
Цьогорічна конкурсна програма КМФР була поділена на чотири основні блоки:
- CREATIVE COMMUNICATIONS
- CRAFT/TECHNOLOGY
- SOCIAL GOALS CONTESTS
- CLIENT’S VIEW
У 2025 році КМФР отримав 909 конкурсних робіт від 92 учасників із 16 країн світу.
Оцінювання здійснювали 6 міжнародних команд журі та 1 команда рекламодавців, сформована спеціально для блоку CLIENT’S VIEW. Загалом у журі працювали 52 експерти з 28 країн, серед яких — провідні креативні директори, CEO, маркетологи та інші представники індустрії.
Загалом фестиваль відзначив 182 роботи, серед яких:
- 10 золотих нагород;
- 11 Best Of Contest;
- 3 Гран-прі.
Володарями Гран-прі стали:
- CREATIVE COMMUNICATIONS — The First Speech (INNOCEAN Berlin для Reporters Without Borders)
- CRAFT/TECHNOLOGY — Start without a gunshot (Nova Post)
- SOCIAL GOALS CONTESTS — Minefield Honey: Harvesting Hope (Saatchi & Saatchi Ukraine для Kernel, Міністерства закордонних справ України)
З повним списком переможців можна ознайомитись на сайті фестивалю.