На старті Всесвітнього місяця обізнаності про рак грудей жіноча єврейська організація «Проект Кешер», благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family та бренд жіночого одягу MustHave оголосили про колаборацію.
Три сторони спільної ініціативи об’єдналися заради підтримки жінок, які зараз на шляху долання хвороби, а також для того, щоб привернути увагу суспільства до важливості своєчасних обстежень та ранньої діагностики раку грудної залози. За статистикою, кожна восьма жінка стикається з цією хворобою. Щороку в Україні діагностують понад 12 тисяч випадків раку грудей.
З 1 жовтня доступний до продажів спеціальний дроп від MustHave — «Be Your First Priority». До лінійки увійшли светри, сорочки з вишивкою, шапка та шарф, шопер та шкарпетки у білому та рожевому кольорах та косметичка. 10% з кожного продажу буде перераховано фонду Inspiration Family для збору на закупівлю препарату для пацієнток із метастатичним раком молочної залози.
Ініціатива «Be Your First Priority» має одразу кілька цілей: збір коштів на допомогу в терапії онкопацієнтів, підвищення культури піклування про своє здоровʼя та зниження градуса фатальності навколо теми дорослої онкології.
Благодійний дроп «Be Your First Priority» вже є у продажі в українській мережі магазинів MustHave та інтернет-магазині бренду.