Бренд засобів для дезінфекції представив кутюр, який смердить
17 Вер 2024, 17:10

Бренд засобів для дезінфекції представив кутюр, який смердить

Бренд засобів для дезінфекції Dettol представив свою першу соціальну та інфлюенсерську кампанію у партнерстві з агенцією McCann London.

«O’Dour Couture» — це сатирична, але стильна кампанія, що висвітлює перетин моди та чистоти, позиціонуючи засіб для дезінфекції Dettol як найвищий рівень моди. Кампанія стартувала 13 вересня напередодні цьогорічного Тижня моди в Лондоні.

Натхненна колекціями високої моди, ця кампанія наважується дослідити часто ігнорований, але важливий світ прання через призму моди. Кожна річ була натхненна повсякденними бактеріями: від «Swea-T-Shirt», одяг, просочений потом у годину пік, до «Little Black Death», річ, яка використовується вдень і вночі і вкрита густим чорним брудом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна ідея McCann Content Studios демонструє, як одяг набуває мікробів і запаху навіть після прання, і як Dettol забезпечує ідеальне рішення.

Ролик кампанії був створений і спродюсований McCann Content Studios та продакшн-студією Craft Manchester, щоб продемонструвати перебільшений знос цих «дизайнерських» речей.

«O’Dour Couture» домінуватиме в диджитал просторі протягом вересня, що збігається з Тижнем моди в Лондоні. Оскільки Тиждень моди в Лондоні відзначає інновації та стиль, кампанія є своєчасним нагадуванням про те, що справжня розкіш криється в деталях — аж до одягу, який носить людина, і того, як вона за ним доглядає.

Розкажіть друзям про новину