16 Лип 2024, 16:04

ШІкарний контент: як штучний інтелект спрощує роботу у digital-комунікаціях

У сучасному світі, де цифрові комунікації відіграють ключову роль у бізнесі та повсякденному житті, штучний інтелект (ШІ) стає незамінним інструментом для створення ефективного контенту та спрощення комунікаційних процесів. Тетяна Сєрова, керівниця Digital i SMM 1+1 media, розповіла про особистий досвід використання ШІ у роботі з соцмережами та поділилась корисними сервісами. 

Генерація контенту

Системи генерації текстів на базі ШІ можуть автоматично створювати статті, блоги, описи товарів, пости для соцмереж тощо. Вони спроможні генерувати SEO-заголовки, альтернативний текст для Instagram і хештеги. Такі сервіси мають ряд переваг: автоматизація процесу написання, адаптація під стиль і тон, швидка робота з великими обсягами даних. Також мають і ряд недоліків: помилки та неточності, відсутність глибокого розуміння, шаблонність. Однак, при правильному керуванні процесом ці недоліки не будуть впливати на ваш кінцевий результат.  

  • ChatGPT: дозволяє швидко створювати якісні статті, блоги, рекламні тексти та інший контент. Наприклад, ChatGPT добре підійде для написання SEO-оптимізованих статей, що допомагає підвищити видимість сайтів у пошукових системах.
  • Jasper AI: може створювати тексти для вебсайту, соціальних мереж, email-розсилок та інших каналів комунікації. Завдяки алгоритмам ШІ, може генерувати контент, який відповідає стилю та tone of voice бренду, що робить комунікацію з аудиторією більш персоналізованою та ефективною.

Відео та графічний контент

ШІ може врази спростити роботу зі створення й обробки відео/графічного контенту, пропонуючи безліч інструментів і технологій, які допомагають оптимізувати ці процеси. Зокрема, автоматичний монтаж відео, розпізнавання об’єктів та осіб, створення графіки та дизайну, генерація та редагування зображень, стабілізація та покращення якості відео.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
  • Topaz Video Enhancer: призначений для покращення якості відео. Зокрема, підвищує роздільну здатність, зменшує шум та видаляє артефакти, стабілізує зображення, покращує якість старих відео. 
  • Vizard AI: пропонує широкий спектр можливостей, що дозволяють автоматизувати та оптимізувати процеси відеообробки. Може автоматично монтувати відео, вибираючи найкращі кадри та додаючи плавні переходи, розпізнавати обʼєкти та осіб, додавати метадані, стабілізувати та покращувати якість відео, автоматично додавати субтитри. Цей сервіс популярний серед арбітражників, адже вказавши посилання на будь-яке довге відео з YouTube сервіс автоматично створить декілька коротеньких відео у вертикальному форматі, обравши найцікавіші моменти та додавши субтитри. Це дозволяє отримувати цікавий контент для TikTokу і наганяти трафік. 
  • Midjourney, Leonardo AI, Lexica.art, openart.ai: генерують зображення на основі текстового опису, наданого користувачем.

Звук та музичний супровід

ШІ став незамінним помічником у покращенні та обробці звуку, а також створенні музики. 

  • ElevenLabs: спеціалізується на текстовому та голосовому перетворенні. Надає потужні інструменти для генерації синтетичного голосу та обробки текстів: реалістичний синтез мовлення, підтримка різних мов, налаштування голосу, підтримка різних форматів тексту, створення власних голосів.
  • Suno: надає інструменти для створення і запису музики, включаючи віртуальні інструменти, семпли та можливість запису звуку. А також має інструменти для покращення звучання готових треків, включаючи мастеринг і змішування.

Аналіз даних та пошук інформації 

Інтелектуальні системи аналізу та прогнозування дозволяють швидко виявляти тенденції відгуків аудиторії, аналізувати конкурентність і визначати оптимальні стратегії розвитку контенту. Щодо пошуку інформації, то ці процеси значно пришвидшуються з ШІ, однак на будь-яку інформацію краще запросити джерело і самостійно перевірити. 

  • Hootsuite: дозволяє відстежувати ефективність постів, розуміти настрої аудиторії та оптимізувати контент-стратегії. Наприклад, завдяки аналітиці на основі ШІ, компанії можуть визначити, які теми та формати контенту найбільше резонують з їхньою аудиторією, що допомагає підвищити залученість користувачів та збільшити конверсії.
  • Brandwatch: використовує ШІ для аналізу величезних обсягів даних із соціальних мереж, новин, форумів і блогів, допомагаючи зрозуміти настрої аудиторії та виявляти важливі інсайти.
І найголовніше, у роботі з сервісами ШІ варто враховувати такі нюанси: 
  • Чіткість та конкретність запитів: чим чіткіше і конкретніше сформульоване питання або завдання, тим краще буде кінцевий результат. 
  • Контекст і деталі: надання додаткового контексту може допомогти отримати більш релевантний результат. 
  • Перевірка інформації: важливо перевіряти отримані дані з надійних джерел, оскільки модель може іноді генерувати неточні або застарілі результати. 
  • Критичне мислення: використовуйте критичне мислення при оцінці результатів моделі, особливо, якщо мова йде про важливі або чутливі теми.
  • Конфіденційність даних: не варто надавати особисті, конфіденційні або чутливі дані в систему.
  • Культурні відмінності: враховуйте культурні особливості та відмінності при формулюванні запитів і використанні результатів. 
  • Мовні особливості: може іноді припускатися помилок, тому важливо перевіряти текст на відповідність мовним нормам.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео