16 Лип 2024, 13:19

Нова можливість для брендів: у TikTok з’явився новий велнес-тренд

Відчуваєте набряклість? За даними TikTok, це може бути рівень кортизолу.

Найгарячіша нова велнес-тема TikTok під назвою «кортизолове обличчя» досліджує вплив стресу на обличчя, який, зокрема, може викликати запалення. Креатори на платформі обговорюють цю концепцію і те, що вони роблять для боротьби з нею. Хоча цей термін набув популярності в соціальних мережах, з медичної точки зору це явище відоме як «місячне обличчя», коли певні захворювання можуть викликати сильний набряк.

«Є кілька захворювань або синдромів, при яких може бути високий рівень кортизолу. Більшість людей чули про синдром Кушинга, коли організм неправильно виробляє кортизол, який є гормоном стресу, — каже доктор Аманда Кан, лікар первинної медичної допомоги з Нью-Йорка та експерт з питань довголіття. — Ви затримуєте рідину, і ви також можете стати набряклими. Також можуть з’явитися жирові відкладення в місцях, яких ми зазвичай не очікуємо».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Однак, за словами Кан, такі надзвичайно високі рівні кортизолу трапляються рідко, що розвінчує нову концепцію TikTok — «кортизолове обличчя». Ті, хто використовує TikTok, щоб обговорити цей феномен, швидше за все, мають справу не з небезпечно високим рівнем кортизолу, а із запаленням, спричиненим низкою стресових факторів: психосоціальним стресом, забрудненням довкілля, солоною їжею та алкоголем.

«Високий рівень стресу пошкоджує клітини. Він спричиняє окислювальне пошкодження ДНК, що, безумовно, призводить до передчасного старіння», — каже Кан.

Хоча це не зовсім точне твердження, але тренд на тему «кортизолове обличчя» надає брендам значні можливості для використання рішень для боротьби зі стресом. Наприклад, компанія Ritual нещодавно досягла успіху зі своєю добавкою Stress Relief за $54, яка стала вірусним TikTok.

«Це дуже вдалий момент, — каже засновниця і головна виконавча директорка Ritual Катерина Шнайдер. — Це одна з тих речей, яку легше продавати в соціальних мережах, ніж будь-який інший продукт, тому що її легко пов’язати з тим, що люди відчувають і через що вони проходять».

Moon Juice також здобув популярність завдяки своїм публікаціям у соціальних мережах про кортизол та способи боротьби зі стресом, висвітлюючи додаткові продукти, такі як комплекс магнію Magnesi-Om за $44, який раніше став вірусним завдяки моктейлю. Кан каже, що магній є ідеальним доповненням для боротьби зі стресом і регулювання нервової системи, що зі свого боку зменшує запалення і набряклість.

Хоча «кортизолове обличчя» може бути швидкоплинним у соціальних мережах, креатори контенту завжди знаходять нові способи обговорити вплив стресу та важливість догляду за собою: запалення, гниття, гормональний баланс, надаючи можливість брендам долучитися до розмови.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео