Гумористичні ролики бренду соків та смузі розповіли про одночасне відчуття голоду та спраги
03 Чер 2024, 13:31

Гумористичні ролики бренду соків та смузі розповіли про одночасне відчуття голоду та спраги

Бренд соків та смузі Naked Juice представив нову кампанію, яка вирішує проблему полуденного «thunger» — коли людина одночасно голодна і хоче пити.

Остання маркетингова ініціатива бренду під назвою «When Thungry, Get Naked» включає в себе серію роликів, які доводять, чому Naked Juice є рішенням проблеми.

Один з роликів починається з того, що дитина п’є склянку соку Naked Juice, дивлячись на свою морську свинку. Потім оповідач описує одночасне відчуття голоду та спраги, яке нагадує відчуття, коли гризун прокидається після дуже довгого сну.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інший ролик натякає на відчуття голоду та спраги, пов’язане зі смертю багатої тітки — сумної та щасливої.

Кампанія Naked Juice, створена спільно з агентством FIG, висвітлює відчуття багатьох споживачів під час післяобіднього занепаду сил, і додає комедійний відтінок для донесення свого повідомлення.

«Ми всі бували там о 15:00, коли шлунок болить, і ця кампанія в жартівливій формі демонструє, як Naked Juice вбиває кілок у землю, зміцнюючи позицію бренду як смачного рішення саме для таких моментів, — говорить Моніка МакГурк, генеральна директорка Tropicana Brands Group North America. — Наш асортимент смузі пропонує щось, що втамує будь-яке бажання, незалежно від того, чи ви спраглі, чи голодні — або і те, і інше».

Розкажіть друзям про новину