Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
01 Чер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

У соцмережі Х змінилася трійка лідерів за кількістю підписників

У кого наразі найбільша аудиторія серед усіх українських брендів, присутніх у мережі, та які бренди конкурують між собою.

Помер засновник і голова агентства «Інтерфакс-Україна» Олександр Мартиненко

Помер засновник і голова агентства «Інтерфакс-Україна» Олександр Мартиненко. Йому було 63 роки. 

Для українців створили безкоштовну онлайн-бібліотеку англомовної літератури

Застосунок для читання Librarius спільно з мовною програмою Future Perfect представив близько тисячі бестселерів англійською в новому проєкті FutuLib.

Євген Таллер став ведучим шоу на Новому каналі

Блогер, продюсер та CEO агенції WhyNot? Enot Євген Таллер став ведучим нового шоу на Новому каналі.

Девід Бекхем став глобальним амбасадором AliExpress

Колишній футболіст збірної Англії Девід Бекхем став глобальним амбасадором онлайн-ритейлера AliExpress, що належить китайській технологічній групі Alibaba.

Євген Клопотенко разом із майстернею натурального джелато створили морозиво з борщу

Український шеф-кухар Євген Клопотенко та майстерня натурального джелато «Файні льоди» створили морозиво з борщу.

Найбільший музичний фестиваль країни повернеться, щоб зібрати 100 млн грн для ЗСУ

Благодійний ATLAS UNITED 2024 об’єднає тисячі меломанів на території Blockbuster Mall з 12 по 14 липня. 

Креативи тижня:

Українську модель у футболці відомого бренду «повʼязали» біля Gulliver

Український бренд одягу креативно повідомив про відкриття офлайн-магазину.

Українська мережа супермаркетів закликала своїх клієнтів підтримати харківських виробників

Мережа VARUS запустила комунікаційну кампанію на підтримку Харкова та його незламних жителів, які зараз особливо потерпають від нищівних ворожих обстрілів.

Креативники презентували шрифт гендерної рівності

Havas Lynx, провідна міжнародна агенція з комунікацій у сфері охорони здоров’я, представила SansGender — новаторський шрифт, покликаний боротися з гендерною нерівністю в письмовій культурі.

Квантова фізика стала основою нової дизайн-системи українсько-американського стартапу

Українська marketing&tech агенція twid створила нову дизайн-систему та сайт для українсько-американського стартапу HAIQU. 

«Де навіть лайка звучить ласкаво»: ролик Etnodim розповів про тугу за домом у неприкрашений спосіб

Креативна агенція Drama Queen зняла щемке відео для Etnodim. Відео зібрало більше півмільйона переглядів за добу і вже стало найпопулярнішим в історії бренду.

McDonald’s запропонував клієнтам «почистити» картоплю фрі

McDonald’s відзначив всі ті несподівані моменти, які клієнти люблять у картоплі фрі, у новій кампанії, розробленій глобальним маркетинговим агентством tms.

Двійники світових зірок знялись у рекламі сумки Alexander Wang

Модний бренд Alexander Wang перевипустив свою культову сумку Ricco. Щоб продемонструвати автентичність своєї сумки, яку часто підробляють, компанія залучила для реклами двійників відомих зірок.

Пивний бренд та банк вперше в історії заколабились, щоб закликати молодь повертати пляшки

У світі існує дефіцит скла. Це було проблемою для Pilsen, пива номер один компанії AB InBev у Перу. Тому бренд заколабився з банком номер один у Перу — BCP.

Дослідження тижня:

Тренди ринку зарплат в українській продакшн-індустрії у 2024 році: дослідження

Міжнародний продакшн AMO Pictures представив результати дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром», яке охопило 476 респондентів та покрило 30 позицій у сфері пре-продакшну, продакшну та пост-продакшну. 

Добірка тижня:

Редакція MMR рекомендує: добірка травня

Місяць промайнув, а це значить, що редакція MMR вкотре ділиться власними враженнями та речами, які варті вашої уваги. Добірки минулих місяців можна переглянути за посиланням

Експертні матеріали тижня:

Креативна реклама, що отримує нагороду, стала менш ефективною: що це означає

Реклама, що отримала нагороди, вже не така ефективна, як раніше. Чи стали ми гірше їх обирати, чи щось інше? Ендрю Тіндалл, старший віце-президент з питань глобального партнерства у компанії з інтернет-реклами System1, навів цікаві дані.

РеЛоковані. Анна Зеленюх про легалізацію в Лондоні та позитивну байдужість англійців

Як переїхати в іншу країну з трьома дітьми, успішно пройти легалізацію та вибудувати ефективний робочий та освітній процеси? Анна Зеленюх, CEO агенції закордонної нерухомості Hayat Estate, ділиться власними залаштунками релокації до Лондона — міста, яке диктує тренди усьому світові.

Розкажіть друзям про новину