McDonald’s запропонував клієнтам «почистити» картоплю фрі
30 Тра 2024, 12:28

McDonald’s запропонував клієнтам «почистити» картоплю фрі

McDonald’s відзначив всі ті несподівані моменти, які клієнти люблять у картоплі фрі, у новій кампанії, розробленій глобальним маркетинговим агентством tms.

Кампанія «Surprize Fries» передбачає, що з кожною середньою або великою порцією картоплі фрі McDonald’s розігрує мільйони приємних призів, запрошуючи клієнтів «почистити картоплю фрі, щоб отримати сюрприз». До кожного замовлення картоплі фрі додається «шкірка», яка відкриває миттєвий приз або код, який можна відсканувати за допомогою застосунку McDonald’s.

Знімаючи «шкірку» з картоплі та граючи у застосунку, клієнти мають шанс виграти страви з меню, грошові призи та сувенірну продукцію з тематикою картоплі фрі. У партнерстві з компанією з продажу квитків See Tickets кампанія також пропонує шанс виграти ваучери на фестивалі та заходи цього літа. Крім того, коли клієнт вводить 10 кодів у застосунку, він розблоковує «Bonus Fry» за допомогою 2 500 балів у програмі лояльності MyMcDonald’s Rewards, які можна обміняти на пункти меню.

«Surprize Fries» натхненна всіма несподіваними моментами, якими насолоджуються шанувальники картоплі фрі в McDonald’s: від несподіваної радості від знайденої картоплі на дні пакета, до картоплі, яка смакує ще краще, коли вона вкрадена у друга.

Стефані Пуллен, менеджер з маркетингу застосунків та винагород у McDonald’s, сказала: «Зараз кожному потрібно трохи радості в житті, і всі люблять нашу легендарну картоплю фрі — тож що може бути кращим за нашу нову кампанію «Surprize Fries»? Тепер, окрім радості від знаходження картоплі фрі-сюрпризу на дні пакета, коли ви купуєте середню або велику картоплю фрі, у вас є шанс миттєво виграти додаткову радість з призами, включаючи безкоштовні страви з нашого смачного меню, готівку, сувенірну продукцію або навіть ваучери на квитки на літні фестивалі та винагороди MyMcDonald’s у застосунку. Це хіт літа!».

Розкажіть друзям про новину