Квантова фізика стала основою нової дизайн-системи українсько-американського стартапу
29 Тра 2024, 16:10

Квантова фізика стала основою нової дизайн-системи українсько-американського стартапу

Українська marketing&tech агенція twid створила нову дизайн-систему та сайт для українсько-американського стартапу HAIQU. 

HAIQU — американський deep tech стартап з українським корінням. Компанія розробляє спеціальне програмне забезпечення, яке допомагає оптимізувати та прискорити роботу квантових комп’ютерів. 

Квантові комп’ютери — це технологія майбутнього. Скоро вони можуть змінити ринок, як нещодавно це зробив ШІ. Ці комп’ютери працюють за принципами квантової механіки та суперпозиції, а замість бітів використовуються кубіти. Зараз вони знаходяться на початковому етапі розвитку, тож поки такі комп’ютери неповороткі та дуже шумні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Великі компанії можуть 5 років працювати над тим, щоб покращити «залізо» квантових комп’ютерів, а HAIQU це робить тут і зараз за рахунок софту. Продукт стартапу підвищує ефективність роботи квантових комп’ютерів буквально у 100 разів. 

twid знайшли баланс між натхненням від продукту стартапу та відчуття впевненості, яке HAIQU має випромінювати для своїх потенційних клієнтів — таких технологічних гігантів, як IBM, Microsoft, Google. Агенція створила інструментарій, який дозволив просто та ефектно візуалізувати складні процеси квантової фізики. 

Агенція намагалась втілити у дизайні дух сучасного дослідництва та романтизму. При створенні логотипа twid надихались фігурами Хладні, які використовуються для візуалізації звуку та пояснення принципу роботи квантових комп’ютерів. Це візерунки, що формуються з дрібних частинок, піску чи солі, на вібраційних плитах під впливом різних частот. Обриси фігур відображаються в анімаційному варіанті логотипа. 

У дизайні також відчувається вплив японської культури. Сама назва HAIQU — похідне від японського хоку, метафора того, що у лаконічній формі можна вмістити безліч сенсів.

Весь проєкт нас супроводжувала метафора музики, вона і стала джерелом натхнення для знаходження ключових образів, в тому числі логотипа. Особливий вплив тут мала творчість Йоганна Себастьяна Баха і Майлза Девіса.
зазначають у twid

Нещодавно стартапу вдалося залучити $4 млн інвестицій, що свідчить про великий інтерес до розвитку HAIQU та впевненість інвесторів у потенціалі компанії.

Розкажіть друзям про новину