27 Тра 2024, 13:11

Креативники презентували шрифт гендерної рівності

Havas Lynx, провідна міжнародна агенція з комунікацій у сфері охорони здоров’я, представила SansGender — новаторський шрифт, покликаний боротися з гендерною нерівністю в письмовій культурі.

Ця ініціатива має на меті створити позитивні та інклюзивні зміни в тому, як люди використовують мову.

SansGender — це безкоштовний інноваційний інструмент, який виправляє гендерні упередження в режимі реального часу, коли друкується текст. Автоматично виявляючи гендерно забарвлені терміни та замінюючи їх більш інклюзивними альтернативами, він допомагає гарантувати, що мова відображає рівність та повагу до всіх.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Такий проактивний підхід не лише сприяє поширенню гендерно нейтральної мови, але й підвищує обізнаність про несвідомі упередження, присутні у повсякденному спілкуванні. Це невеликий, але потужний крок до більш інклюзивного світу.

SansGender дає можливість користувачам писати без упереджень, роблячи процес створення інклюзивного контенту легким. Він м’яко підштовхує авторів до обмірковування свого мовного вибору, дозволяючи їм зосередитися на своєму повідомленні, просуваючи при цьому ідею рівності.

Шрифт можна безкоштовно завантажити з вебсайту SansGender.

Кріс Веллард з Havas Lynx підкреслює важливість цієї ініціативи: «На нас впливає навколишній світ, медіа, які ми споживаємо, люди, з якими ми розмовляємо, і слова, які ми читаємо. Важливо, щоб ми звернули увагу на наші «сліпі зони», щоб світ був максимально об’єктивним і можливості були представлені кожному, незалежно від статі, сексуальної орієнтації, раси чи релігії».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео