Пивний бренд та банк вперше в історії заколабились, щоб закликати молодь повертати пляшки
28 Тра 2024, 17:24

Пивний бренд та банк вперше в історії заколабились, щоб закликати молодь повертати пляшки

У світі існує дефіцит скла. Це було проблемою для Pilsen, пива номер один компанії AB InBev у Перу.

Очевидною відповіддю було зробити свою скляну пляшку, яка найбільше продається, придатною для повернення. Кожна повернута пляшка винагороджувалася 50 центами. Але це була лише частина рішення. Агенція Fahrenheit DDB могла запропонувати набагато більше.

Пивний бренд заколабився з банком номер один у Перу — BCP.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

14 серпня 2023 року вся країна прокинулася від несподіванки: «Р» на всіх вивісках банку BCP була замінена на знамениту «Р» логотипу Pilsen. Потім люди були здивовані ще однією зміною. «Р» на етикетках пива було замінено на «Р» від BCP. Через кілька годин Fahrenheit DDB та Pilsen запустили BCPilsen.com — платформу з різними функціями, спеціально розробленими для того, щоб заохотити молодь повертати пляшки та економити гроші.

Там вони знайшли ситком за участю найпопулярніших акторів їхнього покоління, відеогру про заощадження та здачу пляшок, уроки заощаджень, які винагороджували людей грошима після проходження, і вперше в Перу — банківський застосунок, який дозволяв друзям заощаджувати разом заради спільної мети.

Розкажіть друзям про новину